1 300 wystawców i ponad 500 reprezentowanych marek, 85 774 odwiedzających w tym 36% spoza Francji to bilans Międzynarodowych Targów Pakowania i Opakowań EMBALLAGE, które miały miejsce od 19 do 22 listopada 2012r. w Paryżu. Impreza potwierdziła dynamikę i potencjał sektora opakowań.

40. EDYCJA TARGÓW UPŁYNĘŁA POD ZNAKIEM DYNAMIKI I ENTUZJAZMU!  BRANŻA JEST GOTOWA NA WYZWANIA PRZYSZŁOŚCI
Patronat medialny opakowania.com.pl

Biorąc pod uwagę trudny kontekst ekonomiczny tegoroczna edycja targów była dużym sukcesem, co znajduje odzwierciedlenie w statystykach. W obecnej sytuacji rynki są ilościowo podzielone przez gospodarki wschodzące, zaś zmiany jakościowe w dziedzinie innowacji dokonują się w krajach rozwiniętych.
Targi EMBALLAGE są najważniejszą platformą prezentowania oferty produktów i realizowania zamówień.

Véronique SESTRIÈRES, dyrektor targów EMBALLAGE : « Dobre prognozy, którymi dysponowaliśmy przed rozpoczęciem targów EMBALLAGE i MANUTENTION potwierdziły się w postaci ogromnej liczby kontaktów biznesowych nawiązanych podczas 4 dni trwania imprezy. Liczne dowody satysfakcji ze strony naszych wystawców potwierdzają profesjonalizm odwiedzających, którzy w dużej mierze odgrywają kluczową rolę w projektach realizowanych przez ich firmy. Atmosfera obu imprez targowych sprzyjała biznesowi. Siłą branży opakowań jest innowacyjność i umiejętność wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom profesjonalistów. Edycja 2012 odznaczała się dużą dynamiką i potwierdziła rolę Paryża jako stolicy światowego rynku opakowań. »

Z punktu widzenia wystawców…

« 40. edycja targów była imponująca, szczególnie pod względem liczby odwiedzających z Francji, Afryki Północnej i Europy. Dla nas udział w targach EMBALLAGE to uzasadniona inwestycja, gdyż jest to okazja do zaprezentowania naszych innowacji i nowości oraz spotkań się z naszymi klientami. Nasza marka KOSME (bottom of the range products) umożliwiła nam nawiązanie nowych kontaktów handlowych w sektorze kosmetycznym i personal care. »
– Olivier FOUASSIER, Dyrektor KRONES AG (Niemcy)

« W tym roku odnotowaliśmy dużą frekwencję, szczególnie ostatniego dnia imprezy. Odwiedzający poszukiwali na targach oraz na stoisku naszej firmy głównie nowości. »
– Véronique BEAURAIN, prezes BEAURAIN Frères (Francja)

« Jesteśmy szczególnie usatysfakcjonowani z tegorocznego udziału w targach i z licznych kontaktów jaki nawiązaliśmy. Dzięki zaprezentowaniu 2 innowacyjnych produktów udało nam się przyciągnąć wielu profesjonalistów i 17 dziennikarzy ! Po raz pierwszy nasze stoisko spotkało się z takim zainteresowaniem ze strony mediów.».
– Nathalie BRAEM, dyrektor ds. marketingu METTLER TOLEDO (Francja)

« Zanotowaliśmy podobną liczbę gości, co w roku 2010, ale tegoroczne kontakty cechował wysoki profesjonalizm. 4 dni targów to strzał w dziesiątkę, frekwencja dopisała w każdym dniu imprezy. Doceniamy jakość organizacji tegorocznej edycji targów. Dla nas targi EMBALLAGE to nieodzowna platforma prezentacji innowacji. »
– Yolande GARCIA, dyrektor handlowy CERMEX (Francja)

« Moim zdaniem ta edycja była bardzo dynamiczna, dzięki różnym sektorom poświęconym animacjom i innowacjom. Mogliśmy w pełnej krasie zaprezentować nasze produkty finalne, stworzone przy użyciu know-how high tech. Targi miały bardzo dobrą kampanię promocyjna co dało efekty w postaci wysokiej frekwencji. »
– Christophe FURET, dyrektor ds. komunikacji DS SMITH Packaging (Francja)

« Bardzo udana edycja targów, z dużym udziałem profesjonalistów z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej».
– Stéphane MERLE, dyrektor generalny SACMI (Włochy)

« Ta edycja cechowała się dużym profesjonalizmem odwiedzających, którzy mieli ściśle sprecyzowane wymagania. Nasze stoisko przez wszystkie dni targów odwiedziło bardzo wielu gości. »
– Eric BOIN, dyrektor VIROJANGLOR (Francja)

« Wspaniała edycja. Nasze wyróżnienie w Konkursie PACK INNOVATION AWARDS wzbudziło zainteresowanie wśród naszych klientów i umożliwiło nam pozyskanie nowych kontaktów. Dzięki platformie TV cała gama naszych produktów zyskała rozgłos i uznanie ».
– Olivier POPELER, dyrektor handlowy EUROPLASTIQUES (Francja)

« Podczas 40. Edycji targów EMBALLAGE jeden z naszych produktów został wyselekcjonowany przez jury PACK INNOVATION, dzięki czemu zdobyliśmy dużo nowych kontaktów ».
– Emmanuel CATTACIN, dyrektor ds. kluczowych klientów KÖRBER MEDI PAK (Niemcy)

« Sektoryzacją hal, płynna komunikacja i łatwy dostęp do parkingu podczas tegorocznej edycji targów wzbudziły nasze uznanie…Już po raz czternasty uczestniczyliśmy w targach EMBALLAGE, w tym roku bardziej niż kiedykolwiek było to niezastąpione wydarzenie. Gdy zapytałem gości mojego stoiska o motywację ich wizyty w Paryżu, przyznali że EMBALLAGE jest nieodzowną platformą w dziedzinie nowych rozwiązań i innowacji».
– Derek VANDEVOORDE, prezes PDC Europe (Francja)

« Przyjeżdżamy na EMBALLAGE od 1994r. W tym czasie odnotowaliśmy, że jakość kontaktów zdobytych podczas targów systematycznie się zwiększa. Każdy nowy kontakt jest dla nas użyteczny».
PROMENS - Rudolph PFEIFFER, specjalista ds. systemów opakowań PROMENS (Francja)

« Targi EMBALLAGE są nieodzownym spotkaniem na arenie międzynarodowej. W tym roku odnotowaliśmy znaczny wzrost liczby kontaktów handlowych z różnych stron świata».
– Florian GUIARD, inżynier INNOVIA Films (Wielka Brytania)

« W tym roku ilość zdobytych kontaktów jest imponująca. Targi były znakomitą okazją do prezentacji naszych innowacji, nowej oferty i problematyki. Nasz bilans imprezy wypada bardzo pozytywnie».
– Patrice BERNOU, Dyrektor marketingu HP (Francja)

« Tegoroczna edycja targów była jeszcze lepsza niż poprzednie ! Goście dopisali od pierwszego do ostatniego dnia».
- Guillaume KRAL, dyrektor marketingu na rynku europejskim MARKEM-IMAJE (Francja)


40. edycja targów zobowiązuje. Program animacji EMBALLAGE 2012 był bardzo bogaty :


Wystawa « I love Pack – since 1947 », wyjątkowa retrospektywa opakowań, które odzwierciedlają ewolucję branży na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Przestrzeń PACK INNOVATION, która gromadzi najlepsze innowacje prezentowane przez wystawców edycji 2012. W tym roku komitet PACK EXPERTS wyróżnił 11 innowacji.
Ekspozycja «Packagings & Alternatives Remarquables », przygotowana przez studentów 6 szkół designu z różnych krajów świata prezentowała śmiałe i kreatywne alternatywy opakowań inspirowane życiem codziennym.

Targi EMBALLAGE po raz kolejny potwierdziły swoje znaczenie na rynku międzynarodowym goszcząc oficjalne delegacje z Japonii, Chin, Tajwanu, Turcji, Rosji, Polski, Mołdawii, Tunezji, Niemiec… W targach uczestniczyli profesjonaliści z ponad 100 krajów, najliczniej reprezentowane były Europa, Bliski Wschód oraz Afryka.


Następna edycja targów EMBALLAGE odbędzie się od 17 do 20 listopada 2014 !


Więcej informacji w wirtualnym centrum prasowym : http://emballage-pressroom.com/en
Przedstawicielstwo targów w Polsce:
Promosalons Polska tel. 22 815 64 55, e-mail: promopol@it.pl



Grupa COMEXPOSIUM, europejski lider w sektorze organizacji imprez targowych, zrzesza 114 targów skierowanych do szerokiej publiczności i profesjonalistów, działa w 17 sektorach. Każdego roku imprezy organizowane przez COMEXPOSIUM gromadzą 36 000 wystawców w tym 1/3 spoza Francji i 3,3 miliona odwiedzających (10% spoza Francji. Grupa zrzesza 5 z 10 największych imprez targowych organizowanych we Francji : SIAL, Intermat, EMBALLAGE, SIMA, Foire de Paris.


1 300 wystawców i 85 774 odwiedzających
Targi organizowane przez COMEXPOSIUM
Odbywające się jednocześnie z salonem MANUTENTION