Agencja 4FRAME specjalizująca się w consumer and shopper marketingu, otrzymała nagrodę w kategorii „opakowanie smaku” w konkursie Art of Packaging. Nagrodzony projekt to opakowanie czekoladek Lalibelle, przygotowane na zlecenie firmy LOTTE Wedel.

4FRAME triumfuje w Art of Packaging



Art of Packaging to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie, a jego celem jest propagowanie branży związanej z nowoczesnym przemysłem opakowaniowym. Ideą konkursu jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynkach krajowym oraz zagranicznym. Kreacje oraz projekty zgłaszane są w dwóch edycjach: Debiuty oraz Professional.
Zwycięskie opakowanie czekoladek Lalibelle ma za zadanie pobudzać zmysł smaku na równi z poczuciem estetycznym. Przy projektowaniu nowego pudełka czekoladek dla LOTTE Wedel agencja 4FRAME postawiła przede wszystkim na apetyczność, elegancję i prostotę.



Całe pudełko jest skonstruowane na zasadzie kontrastu biel - brąz oraz
w charakterystycznym podziale pół na pół. Pojedyncze czekoladki opakowane
są w pasiaste sreberka, które w zależności od koloru oznaczają poszczególne smaki.
Pudełko 119g - bardziej podłużne - jest zaprojektowane z myślą o różnych możliwościach ekspozycyjnych w sklepach. Grafika bowiem z jednej strony występuje w układzie pionowym, a z drugiej w poziomym. Daje to więcej możliwości eksponowania produktu, przy zachowaniu konsekwencji i ciągłości podziału kolorystycznego białe – brązowe. Opakowanie zostało także zaprojektowane
w większej wersji – 238 g.
- Nagroda Art of Packaging jest dla prowadzonych przez nas działań ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się, że została w ten sposób doceniona zarówno kreacja
i design opakowania oraz jego funkcjonalność, tym bardziej, że są to zupełnie nowe czekoladki premium w naszym portfolio. - komentuje Klaudia Rutkowska, product manager, LOTTE Wedel.
***
4FRAME – innowacyjna i nastawiona na efekty agencja consumer and shopper marketingu. Celem 4FRAME jest wyznaczanie nowych pól wzrostu dla marek. Agencja stawia na unikalne strategiczne podejście oparte na kompleksowej analizie i synergicznych z nią rozwiązaniach oraz kreacji. W swojej pracy podkreśla unikalną ekspertyzę polegającą na zrozumieniu shoppera i konsumenta oraz interakcji działań przewidzianych dla obu grup. W obszarze packagingu 4FRAME zrealizował wiele projektów m.in. dla Danone, ZT Kruszwica-BUNGE, Berlin-Chemie, Winiary, wygrywając większość przetargów z agencjami specjalistycznymi.

E.WEDEL to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, która od 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i smakołyki rozpoznawane i lubiane przez swoich konsumentów. Wedel od lat zwycięża w rankingach na najsilniejszą markę w Polsce w kategorii słodyczy.
W portfolio firmy znajdują się doskonałe czekolady, w tym kultowa Jedyna, seria czekolad nadziewanych i czekolad z dodatkami oraz batony: Pawełek, Bajeczny i Pierrot. Niesłabnącą popularnością wśród konsumentów cieszą się pełna różnorodnych smaków Mieszanka


Wedlowska, ręcznie dekorowany Torcik Wedlowski oraz stworzone już w latach trzydziestych XX wieku, przez Jana Wedla - Ptasie Mleczko®. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948, początkowo specjalizującym się w sektorze gum do żucia. Obecnie działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.
Marka E.Wedel jest narodowym sponsorem UEFA Euro 2012™.


Źródło: ''