Agencja brandingowa Delikatessen zaprojektowała nowe opakowania dla linii przypraw Kuchnia Polska marki Kotányi.

Agencja Delikatessen dla Kotányi
Zadaniem agencji było odświeżenie projektu opakowań linii siedmiu mieszanek przypraw do dań polskiej kuchni. Celem projektu było wyróżnienie przypraw z całego asortymentu oraz nawiązanie do polskiej tradycji kulinarnej. Opakowania zyskały indywidualny charakter dzięki użyciu staropolskich symboli oraz wzbogaceniu ich o specjalnie przygotowane przepisy.

Z firmą Kotányi agencja współpracuje od wielu lat - jest także autorem nowego logotypu marki oraz opakowań mieszanek przypraw i dressingów do sałatek, kolekcji Etno, Pesto oraz Legendarnych Soli.

Delikatessen specjalizuje się w strategii marki oraz jej projektowaniu. Zakres kompetencji obejmuje tworzenie nazw, projektowanie wizerunku firm, marek, punktów sprzedaży oraz opakowań. Agencja ma biura w Hamburgu i Warszawie. Więcej pod adresem: www.delikatessen-warsaw.com

Źródło: ''