W dniach 20 - 21 września w Warszawie odbyła się druga doroczna konferencja Alkohole 2008 Trendy - Prawo - Strategie. Portal opakowania.com.pl był patronem medialnym tej imprezy.

Konferencja została organizowana przez firmę Informedia Polska (www.informedia-poland.com).

Do wspólnej debaty o przyszłości i strategiach dla rynku alkoholi w Polsce zasiedli producenci napojów alkoholowych, dystrybutorzy, uznani eksperci, legislator oraz stowarzyszenia branżowe. Wśród uczestników byli m.in. Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Carlsberg, Sobieski, CEDC, Polmos, Bacardi-Martini, Ambra, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, KRRiT, Krajowa Rada Przetwórstwa Spirytusowego.

Prelegenci: Lista prelegentów

Głównym tematem konferencji były ograniczenia i różnice w sprzedaży i reklamie napojów alkoholowych w Polsce na tle innych krajów europejskich. Omawiano planowane zmiany oznakowania napojów alkoholowych, kiedy i czy w ogóle wejdą w życie i jak producenci są przygotowani na te nowości? Dyskutowano o granicach działań marketingowych, co wolno a czego nie można robić? Przedstawiono ciekawe przykłady działań promocyjnych stosowanych na polskim rynku. Kolejnym tematem były trendy w konsumpcji, sprzedaży i dystrybucji alkoholi.

Źródło: www.informedia-poland.com
Źródło: ''