14 września br., w Centrum Targowym Expo XXI w Warszawie, odbędzie się 2. edycja konferencji szkoleniowej „Label Innovations”. Jej organizatorami są firmy Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie Polska. Wydarzeniu przyświecać będzie hasło „Co mówi twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”. Skierowane jest ono do właścicieli marek z różnych segmentów rynkowych oraz pracowników firm produkcyjnych, wykorzystujących etykiety i opakowania w kontekście promowania i uatrakcyjniania swoich wyrobów. Z ramienia API Group weźmie w nim udział David Peters – Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali, który wystąpi z referatem zatytułowanym „Między prestiżem a kiczem... granica dobrego smaku i wyrafinowania”.

W ubiegłorocznej, pierwszej edycji konferencji Label Innovations udział wzięło 130 osób. 

Label Innovations - I edycja

Label Innovations - I edycja

Fot. źródło: Etykiety.pl Etigraf

 

Druga edycja konferencji „Label Innovations” skupi się na takich zagadnieniach jak: konstrukcja marki premium i strategia jej wdrażania, projektowanie graficzne marek premium czy też technologie drukowania i uszlachetniania, wspierające wizerunek marki luksusowej. Prelegenci będą próbowali odpowiedzieć na pytanie, co konsumenci najbardziej cenią w markach premium. Przedstawione zostaną także historie kilku z nich oraz sukces rynkowy, jaki odniosły dzięki zmianie postrzegania przez odbiorców. Tematyka – zdaniem organizatorów – wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim, które wskazują na systematyczny wzrost zainteresowania markami luksusowymi oraz ich wpływ na cały rynek, m.in. produkty masowe, coraz częściej przypominają wyroby z wyższej półki. 

Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska, komentuje:

- „Miło jest nam znaleźć się wśród organizatorów tego wydarzenia, którego pierwsza, ubiegłoroczna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem osób z różnych branż. Jako producent specjalistycznych folii i laminatów, jak również rozwiązań umożliwiających ich wdrażanie, chcemy podzielić się naszą bogatą wiedzą w tym zakresie. David Peters, który znajdzie się w gronie prelegentów konferencji, to osoba o ponad 20-letnim doświadczeniu w obszarze projektowania i tworzenia marek premium. Odpowiadał za wprowadzanie ich na rynek, obecnie wspiera naszych klientów, jak również właścicieli marek, w skutecznym wzbogacaniu ich produktów, pomagającym w wyróżnieniu się na półce sklepowej”.

Konferencja „Label Innovations” będzie jednym z wydarzeń, które towarzyszyć będzie kolejnej edycji Festiwalu Druku i Festiwalu Marketingu, jakie odbędą się w dniach 13-14 września br. na terenach Expo XXI.

- „To stworzy dodatkową synergię i – taką mamy nadzieję – zwiększy zainteresowanie wydarzeniem, które współorganizujemy – kontynuuje Katarzyna Kozińska. – Zwłaszcza, że zestaw prelegentów jest bardzo ciekawy – obejmuje m.in. przedstawicieli Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, firm Nielsen, Albedo Marketing czy Etykiety pl. Etigraf – pomysłodawcy i głównego organizatora konferencji. Już dziś zatem serdecznie zapraszamy do udziału w tym spotkaniu”.

Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, podczas jego trwania uruchomiona zostanie pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek”. Jest on skierowany do firm, które podejmują działania zmierzające do rozwinięcia swoich marek, a przy tym poszukują wsparcia ekspertów w realizacji pomysłów.

2. edycja konferencji „Label Innovations” odbywać się będzie w dniu 14 września br. w godzinach 10:00-15:00 w sali konferencyjnej B hali wystawowej Expo XXI.

Rejestracji i zakupu biletów można dokonać na stronach internetowych: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl.

Cena biletu wstępu wynosi 199 zł netto.

 

Źródło: Etykiety.pl Etigraf, API Folie Polska