Packaging Polska, miesięcznik dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego organizuje drugą edycję Konkursu Art of Packaging - w ramach poszukiwań pereł wśród opakowań 2007 roku. Do 31 stycznia 2007 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu, w poniedziałek 25 lutego br.

Poszukiwań pereł wśród opakowań nadszedł ciąg dalszy. W minionym roku wyłowiono dwie - wśród debiutantów zajmujących się projektowaniem opakowań i tworzeniem ich prototypów, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego; oraz wśród profesjonalistów, których produkty na co dzień, na sklepowych półkach utożsamiają się z naszą rzeczywistością. I pragniemy kontynuować dzieło, które rozpoczęliśmy, mając jednocześnie nadzieję, że na stałe zagości w naszym opakowaniowym świecie – informuje Monika Mikołajczak, Redaktor Prowadzący miesięcznika Packaging Polska, organizatora Konkursu.

Art of Packaging – Debiuty i Art of Packaging – Professional - to dwa Konkursu w ramach edycji Art of Packaging 2007. Idea i cel są te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania. Konkursowi skierowanemu dla sektora, który w poprzedniej edycji zdefiniowaliśmy jako część komercyjną postanowiliśmy nadać nazwę - Professional. Mamy nadzieję, że w pełni oddaje ona jego charakter - dodaje M. Mikołajczak.

Konkurs Art of Packaging – Professional jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. W konkursie może wziąć udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest opakowanie z zawartością będącą jego nieodłącznym elementem.

Art of Packaging - Debiuty, to edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba, która w dniu zgłoszenia do konkursu nie ukończyła 30. roku życia i zaprojektowała oraz wykonała prototyp opakowania, nie wykorzystywanego w celach komercyjnych.

Do 31 stycznia 2007 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu, 25 lutego, w wieczór po nocy oskarowej. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.

Regulamin, formularz zgłoszenia oraz informacje o kategoriach, kryteriach i nagrodach dostępne są na stronie internetowej, pod adresem: www.artofpackaging.pl.

PACKAGING POLSKA to magazyn o charakterze rynkowym dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego. Charakteryzuje się niebanalną treścią i nowoczesnym layoutem. Za cel stawia sobie nie tylko rzetelne informowanie, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na wzajemne relacje w globalnie rozumianym świecie opakowań. Skierowany jest do wszystkich, którzy mają do czynienia z opakowaniem: począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na usługach logistycznych skończywszy. PACKAGING POLSKA stanowi medium łączące przedsiębiorstwa zlecające (agencje reklamowe, firmy produkujące opakowania, itp.) i firmy mające zapotrzebowanie na opakowania.

EUROPEAN MEDIA GROUP – wydawca magazynu PACKAGING POLSKA – to znana na całym świecie Międzynarodowa Grupa Medialna wydająca od 15 lat publikacje w Azji oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Europejska siedziba firmy znajduje się we Wiedniu. Tam też jest centrala wydawnictwa, która łączy wszystkie kraje i wytycza globalne plany strategiczne. Polska siedziba European Media Group znajduje się w Poznaniu, gdzie mieści się też redakcja dwóch pozostałych tytułów z portfolio Grupy: PRINT&PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION. Każdy z nich posiada swoje mutacje narodowe, odzwierciedlając indywidualna koncepcję i charakter pism. Natomiast międzynarodowy charakter całej Grupy jest ich kluczem do sukcesu. Daje to wydawnictwu niesamowitą przewagę w stosunku do konkurencji, Przez okres piętnastu lat obecności na rynku międzynarodowym firma uzyskała bardzo dobrą pozycję i stała się jednym z największych wydawnictw branżowych na świecie.
Źródło: ''