Amerykański producent miodu Golden Heritage Foods z sukcesem uruchomił produkcję miodu pakowanego w małe buteleczki, których etykiety wykorzystują postacie z wyprodukowanego przez DreamWorks Animation „Filmu o pszczołach”.

Przemysł pszczelarski w Stanach Zjednoczonych to relatywnie niewielka branża. Producentów zazwyczaj nie stać na szerokie wykorzystanie mediów do marketingu swoich wyrobów, dlatego też propozycja DreamWorks wydała się tak atrakcyjna. Firma już od pewnego czasu prowadziła prace koncepcyjne nad projektem obejmującym wdrożenie do sprzedaży miodu w niewielkich, łatwo przenośnych opakowaniach.

Pomysł od razu zyskał uznanie szefostwa DreamWorks. Wkrótce została podpisana umowa licencyjna przyznająca Golden Heritage wyłączność na wykorzystanie postaci Barry’ego B. Bensona, bohatera filmu, na opakowaniach miodu.

Busy Bee Clover Honey w plastikowej butelce w kształcie misia jest jednym z flagowych produktów Golden Heritage Foods. Prototyp zminiaturyzowanej wersji tej właśnie butelki przekonał szefów DreamWorks do nawiązania współpracy z Golden Heritage Foods.

Tak powstał pomysł miodu „Barry Bee”, który przybrał formę niewielkiej poręcznej buteleczki zawierającej ok. 60 g produktu. Dzięki zastosowaniu etykiety shrink sleeve, buteleczka przybrała dosłownie kształt Barry’ego B. Bensona, bohatera „Filmu o pszczołach”.

Inne opakowanie produktu Barry Busy Bee Pure Honey swój wygląd zawdzięcza przede wszystkim postaci pszczoły Barry’ego - bohatera filmu, wydrukowanej na etykiecie shrink sleeve z folii PETG, precyzyjnie obkurczonej na niewielkiej, bo mającej zaledwie niecałe 9 cm wysokości, lekkiej i potencjalnie niestabilnej buteleczce.

Golden Heritage Foods jest obecnie drugim pod względem wielkości sprzedaży detalicznej producentem i konfekcjonerem miodu, a także największym dostawcą miodu dla przemysłu gastronomicznego w USA. Obecna pozycja rynkowa firmy to efekt ponad 40 lat doświadczeń.

Źródło: www.forumsleeve.pl
Źródło: ''