W ramach swojej strategii zrównoważonego rozwoju pod hasłem "czyny mówią głośniej niż słowa", Procter & Gamble chce wytworzyć 230 mln butelek flagowych marek wykonanych do 50% z poużytkowych materiałów pochodzących z recyklingu. Wśród najbardziej znanych produktów znajdują się: Ariel, Dash czy Lenor.

Butelki wytworzone z recyklingu tworzyw sztucznych od P&G

W sumie, będzię to wzrost ilości butelek o 3,8 ton. Produkty te na sklepowych półkach pojawią się w pierwszej połowie 2016 roku. Akcja ta pomaga konsumentom w dokonywaniu drobnych decyzji w kierunku ochrony środowiska. Inicjatywa wzmacnia pozycję lidera P & G w zakresie innowacji i trwałości. Jest to również kolejny krok w stronę wizji – wykorzystaniu w swoich produktach do 100% materiałów odnawialnych, podlegających recyklingowi. Wzrost materiałów pochodzących z recyklingu w opakowaniach marek P & G do pielęgnacji tkanin jest wielką zmianą w branży. Chcemy ułatwić konsumentom wybór zrównoważonych marek przy jednoczesnym kontynuowaniu doskonałej wydajności i jakości produktu.
Procter & Gamble