Według najnowszych badań klient poświęca uwagę leżącemu na półce produktowi zaledwie przez jedną siedemnastą sekundy! W tak krótkim czasie produkt musi przyciągnąć jego uwagę efektywnym wzornictwem, barwą oraz formą i zostać zapamiętanym, by w przyszłości konsument wybrał go spośród mnogiej oferty innych producentów.

Ciekawe formy promocji opakowań na targach Packaging Innovations 2012
Mówi się, że opakowanie jest piątym „P” marketingu każdej firmy – przejmuje rolę sprzedawcy, bo musi zareklamować to, co chroni. Opakowanie oddziałuje na psychikę konsumenta wywołując skojarzenia oraz wyobrażenia o wysokiej jakości produktu. Atrakcyjnie zaprojektowane powoduje, że klient impulsywnie i emocjonalnie dokonuje zakupu. Klient odczuwa satysfakcję i w przyszłości jest skłonny przedłożyć dany produkt nad ofertę konkurencji. Dlatego tak ważne jest, aby wykreować odpowiedni image produktu. Najprostszym sposobem jest unowocześnianie oraz uatrakcyjnianie opakowań, poprzez zastosowanie niebanalnych rozwiązań i nowych technologii.

Skarbnicą inspiracji i wiedzy branżowej będą z pewnością targi nowych rozwiązań w branży opakowań – easyFairs PACKAGING INNOVATIONS (14-15 marca 2012r. Warszawa). Będzie to już IV edycja – z roku na rok wzrasta liczba wystawców i odwiedzających. Ubiegłoroczna edycja targów zgromadziła ponad 90 firm w charakterze wystawców oraz ponad 2 000 gości, wśród których ok. 41% stanowili właściciele, prezesi i dyrektorzy zarządzający takich firm jak np. L’Oreal, Nivea, Bell, Colgate-Palmolive. W bieżącej edycji nie może zabraknąć także Państwa firmy!

Zapraszamy wszystkich producentów opakowań tekturowych, plastikowych, szklanych, drewnianych, metalowych, materiałów POS, displayów a także projektantów opakowań, specjalistów ds. zarządzania marką, firm zajmujących się profesjonalnym nadrukiem, etykietami i kodami do wzięcia udziału w targach. Szczególnie zapraszamy producentów opakowań logistycznych, zbiorczych i producentów opakowań Shelf Ready do zaprezentowania swojej oferty w Strefie LOGISPACK, która będzie nowością bieżącej edycji. Udział w targach potwierdziły już takie firmy jak np.: CARPE DIEM Design, COFFEE SERVICE Sp.z o.o., Drukarnia ELLERT Sp.z.o.o., Oxion Innovation, Stäger Verpackungen GmbH (Niemcy).

Niewątpliwym plusem targów easyFairs PACKAGING INNOVATIONS jest bezpośredni kontakt z klientami branżowymi – gośćmi są starannie wyselekcjonowani właściciele, dyrektorzy, managerowie i członkowie firm, co pozwala na bardziej efektywne kontakty biznesowe, zaprezentowanie swojej oferty kluczowym osobom w firmie i zdobycie potencjalnych klientów. Doskonałą okazją do poszerzenia swojej wiedzy jest cykl bezpłatnych seminariów learnShops, które poprowadzą międzynarodowi eksperci firm o ugruntowanej pozycji na rynku. W ubiegłym roku tematami były takie zagadnienia jak np.:
• Centrum kosztów czy centrum zysku – rzeczywista rola opakowań na podstawie badań konsumenckich – firma Cezar S.A. A Chesapeake Company.
• Innowacje w ekologicznych materiałach opakowaniowych. Opakowania degradowalne z dodatkiem d2wR – Ecoplastic Technologies.
• Stawiając na jakość kodow kreskowych - weryfikacja on-line kodow kreskowych i 2D – HIT-Kody Kreskowe.
Kolejnym powodem dla którego warto wziąć udział w targach jest Program INNOWACJA – udział w nim jest dla Wystawców całkowicie bezpłatny. Jest on szansą na prezentację najnowszych rozwiązań, które opracowała Państwa firma. Program obejmuje mailing skierowany do gości targowych z informacjami o Państwa rozwiązaniach, oznaczenie stoiska i produktu specjalną nalepką oraz prezentację innowacji w katalogu targowym i na stronie internetowej targów.
Firma easyFairs jest także partnerem konkursu ART OF PACKAGING, wspierającym poszukiwanie, promowanie i nagradzanie niepowtarzalnych projektów opakowań. Wspiera także rozwój młodych talentów – na targach zostanie zaprezentowana wystawa pokonkursowa ART OF PACKAGING DEBIUTY.

W targach PACKAGING INNOVATIONS powinien wziąć udział każdy, kto chce być kreatorem nowych trendów i rozwiązań w branży opakowań w Polsce i na świecie!
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w targach!

Kontakt z biurem organizatora:
Justyna Samorek – Specjalista ds. sprzedaży
Tel. (12) 651 95 25
Kom. 507 044 238
e-mail: Justyna.samorek@easyfairs.com
www.easyfairs.com/piwarsaw2012


Źródło: ''