Producenci wody mineralnej przed sezonem poszukują różnych możliwości dodatkowego zainteresowania swoimi produktami zarówno klientów jak i handlowców. Jednym z wypróbowanych sposobów takiego działania jest zmiana lub odnowienie opakowania wody. Popularna na polskim rynku Cisowianka właśnie pojawiła się z nowymi etykietami.

Etykiety Cisowianki zmieniły kolorystykę i wygląd. „Uprościliśmy najważniejszą na etykiecie nazwę handlową, grafika stała się delikatnym tłem z wysublimowaną kolorystyką. Dzięki temu etykiety są bardziej czytelne dla klientów”- tłumaczy Edyta Bilska marketing menager w firmie Nałęczów Zdrój, produkującej Cisowiankę.

„W naszym przypadku chcemy wykorzystać coraz częstsze zainteresowanie klientów składem chemicznym wody. Zmienia się świadomość konsumentów. Coraz częściej chcą wiedzieć ile cennych dla zdrowia minerałów zawiera woda, którą piją. Zmieniło się więc również etykieta. Na nowej zdecydowanie lepiej widać te właśnie informacje.”- dodaje Edyta Bilska.

Wśród odnowionych opakowań Cisowianki szczególnie wyróżnia się woda lekko gazowana. To zasługa szczególnego rodzaju etykiety zastrzeżonej do tej pory dla produktów z półki Premium.

Ekskluzywny wygląd uzyskano przez dodrukowanie kolorem srebrnym znaczących, graficznych elementów etykiety. Mimo to sama woda jest do kupienia w przystępnej cenie. To nie pomyłka, ale efekt świadomej polityki marketingowej.

W tym roku Nałęczów Zdrój skupia się na rozwoju produktów wodnych. „Uważamy, że rynek na którym tak modne są ostatnio wody smakowe, będące w rzeczywistości napojami, znalazł się w ślepej uliczce - mówi Paweł Witaszek wiceprezes firmy- Ludzie kupując wody smakowe zamiast łyka zdrowia wlewają w siebie konserwanty i różnego rodzaju sztuczne dodatki.

Większość producentów dba wyłącznie o smak produktów eksponując na butelkach logo i liternictwo znane z produktów wodnych.

Tym samym klienci wprowadzani są w błąd. Przekonani, że kupują produkt naturalny wydają pieniądze na sztuczne napoje.”- dodaje Paweł Witaszek. Cisowianka mimo, że ma w swojej ofercie wodę aromatyzowaną, nie stosuje do jej produkcji konserwantów, barwników czy słodzików. W 2007 roku Cisowianka zajęła pierwsze miejsce w teście konsumenckim wód smakowych przeprowadzonym przez jedno z czasopism.

Zamysły marketingowe firmy budowane są wokół eksponowania takich atutów jak: naturalność produktu, korzystna dla zdrowia średnia zawartość składników mineralnych przy niskiej sodu.

Cisowianka jako jedyna polska marka z powodzeniem konkuruje z wodami produkowanymi przez zachodnie koncerny. Zgodnie z raportami firmy AC Nielsen monitorującej rynek Cisowianka zajmuje obecnie trzecie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży i liczby sprzedanych opakowań wody.

Wyprzedza między innymi należącą do Coca-coli Kroplę Beskidu. Nic dziwnego, że przed kilkoma tygodniami prasa ekonomiczna donosiła, że Cisowianka stała się przedmiotem zainteresowania dużych firm światowych jako cel przejęcia.

Paweł Witaszek z zarządu firmy Nałęczów Zdrój komentuje te informacje z uśmiechem: Dopinguje nas to do jeszcze większych wysiłków i konsekwencji w budowaniu marki Cisowianka. W tym roku zamierzamy osiągnąć jeszcze wyższą pozycję w rankingu sprzedaży.
Źródło: ''