Zobacz skrót najważniejszych informacji z branży opakowań. Z nami będziesz na bieżąco.

Folia API Copper Kettle na etykietach whiskey Hopes & Dreams

API Group poinformowała o kolejnym udanym wdrożeniu jej specjalistycznego podłoża, wzbogacającego finalny produkt i zwiększającego jego atrakcyjność. Tym razem stworzona przez firmę folia API Copper Kettle znalazła zastosowanie przy produkcji etykiet na nową whiskey klasy bourbon – Hopes & Dreams. Jest ona stylizowana na styl „vintage”, nadając całej butelce tego trunku bardziej wysublimowany charakter.

Etykieta, stworzona z udziałem materiałów API, ma – obok chwytliwych haseł reklamowych – w jeszcze większym stopniu wyróżnić markę Hopes & Dreams na rynku. Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia. Z tego też względu etykieta jest stylizowana na czasy Dzikiego Zachodu, a wprowadzona w niej folia Copper Kettle nadaje butelce charakter „niedbałego” luksusu. Folię zastosowano w widniejących na etykiecie literach oraz w podwójnej obwódce otaczającej całość ilustracji. Dodaje ona też blasku dwóm sardonicznym pieczęciom, które po wnikliwym przyjrzeniu się zawierają hasło „Edycja limitowana”.

Folia jest zadrukowywana w firmie Colve St. Press przy użyciu maszyny typograficznej Heidelberg oraz miedzianych form.

 

Dowiedz się więcej

 

O-I prezentuje pierwszy globalny Design Book

Firma Owens-Illinois, wydała globalny Design Book, którego zadaniem jest dostarczanie inspiracji właścicielom marek i agencjom projektowym poszukującym nowych pomysłów na opakowania szklane dla żywności i napojów. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, w jednym miejscu zebrał ponad 100 projektów z całego świata. Zaprezentowana kolekcja przedstawia piękno, wszechstronność, zróżnicowanie marki, paletę kolorów, kształtów i warianty dekoracji wykorzystywane w sposób, zarezerwowany tylko dla tego materiału.

Szkło wywołuje emocje docierając do najgłębszych potrzeb klienta. Jego unikalne cechy - czystość, jakość, ekskluzywność, trwałość, walory zdrowotne - oraz wszechstronność projektu wspólnie tworzą ścisłą więź między tym, czego  doświadczamy podczas konsumpcji a obietnicą produktu i marki.

Przykłady przedstawione w katalogu to produkty stworzone w ciągu ostatnich kilku lat przez zespoły projektowe O-I na podstawie briefów od klientów lub z biur agencji projektowych na każdym z czterech kontynentów, na których działa firma. Projekty dowodzą szerokiego zakresu wiedzy eksperckiej O-I, a także ilustrują różne normy kulturowe stanowiące wskazówki projektowe dla marek w różnych miejscach na świecie.

Design Book jest dystrybuowany wśród klientów O-I i wiodących agencji projektowych na całym świecie. 

 

Dowiedz się więcej

 

Nowa linia tacek do sushi dla firmy Sushi To Go

Wygodne i eleganckie czarne tacki do sushi zostały zaprojektowane specjalnie dla firmy Sushi To Go, specjalizującej się w produkcji tego typu dań na wynos. Jest to nowa linia opakowań Coveris Rigid Polska, która z jednej strony spełnia najwyższe wymagania producenta sushi, a z drugiej – praktyczne i estetyczne oczekiwania konsumentów.

Nawet najlepszy produkt spożywczy, znajdujący się w nieodpowiednim opakowaniu, traci na swojej jakości. Sushi to danie szczególne, które ze względu na zawartość surowych składników wymaga zastosowania opakowań zachowujących na dłużej świeżość i smak, a jednocześnie wygodnych w użyciu. 

Tacki do sushi zaprojektowane dla firmy Sushi To Go zostały wykonane z folii PET/PE - sztywnego i trwałego tworzywa, które szczelnie chroni zawartość opakowania przed czynnikami zewnętrznymi. Denko tacki utrzymuje ponadto kawałki sushi w stałym miejscu i zapobiega ich przemieszczaniu się. Zostało w nim również wydzielone specjalne miejsce na pałeczki. Dzięki temu opakowanie można bezpiecznie i wygodnie zabrać ze sobą w podróż lub do domu, a jego zawartość na pewno nie ulegnie zgnieceniu i rozpadnięciu, zachowując najwyższe walory estetyczne i smakowe.

Tacki produkowane są w sześciu różnych rozmiarach (w cm): 230 × 100 × 35, 230 × 145 × 25, 230 × 145 × 40, 285 × 205 × 40, 229 × 180 × 25, 229 × 180 × 40. Warty podkreślenia jest fakt, że sushi pakowane jest w modyfikowanej atmosferze, co przedłuża świeżość, a tym samym żywotność produktu i pozwala na zachowanie pełni jego smaku, aż do oznaczonego terminu ważności. Jest to niezwykle istotne w przypadku dań oferowanych przez firmę Sushi To Go, która olbrzymią wagę przywiązuje do jakości i świeżości swoich produktów – nie mrozi sushi, nie stosuje sztucznych dodatków i konserwantów, a także wzmacniaczy smaku i barwników, bazując na tradycyjnych recepturach objętych tajemnicą warszawskiej restauracji Sushi Zushi. W takim wypadku odpowiednia tacka pozwala na zachowanie doskonałego smaku produktu i jego właściwej wilgotności (ryba i ryż nie są suche). Nie mniej ważny jest wygląd dedykowanego opakowania do sushi – proste i eleganckie, a przede wszystkim praktyczne, czyli zaspokajające podstawowe wymagania konsumenta. 

Dania firmy Sushi To Go dostępne są na polskim rynku w nowych opakowaniach od maja 2017 roku.

 

Więcej o Coveris

 

Najciekawsze oferty dodane w tym tygodniu:

Pojemnik Euro 410-5

Zgrzewarka impulsowa AUDION PRONTO

Maszyna do spinania palet D-53 PLT HE