Zobacz skrót najważniejszych informacji z branży opakowań. Z nami będziesz na bieżąco.

Metsä z nagrodą iF Design Award
Metsä Board uzyskało prestiżową nagrodę za kreatywny projekt opakowania scyzoryka ratowniczego Victorinox Rescue Tool. Produkt wygrał w kategorii opakowań produktów konsumenckich. Opakowanie otwiera się tak, jak scyzoryk Victorinox. Scyzoryk przeznaczony jest dla służb ratowniczych, a jego wielofunkcyjne opakowanie ma pomóc w uzyskaniu lepszego efektu wizualnego i konstrukcyjnego. Jako materiał do wytworzenia opakowania, firma wykorzystała powlekaną tekturę pudełkową Metsä Board Carta Elega. Dzięki tej decyzji opakowanie jest gładkie, a jego powierzchnia daje wrażenie luksusu. Międzynarodowe jury złożone z wybitnych specjalistów oceniło ponad 5000 zgłoszeń z 53 krajów, aby zdecydować, kto otrzyma iF Design Award, najważniejszą nagrodę w dziedzinie wzornictwa.
Sprawdź ofertę Metsä Board

 

Kiefel przejmuje Mould & Matic Solutions
Firma Kiefel, należąca do Brückner Group zdecydowała się na zakup całości udziałów w Mould & Matic Solutions od austriackiej Grupy Haidlmair Group. Strony podpisały umowę sprzedaży i czekają na akceptacje władz antymonopolowych. Mould & Matic Solutions to austriacki dostawca narzędzi i rozwiązań z zakresu automatyki dla branży producentów opakowań. Dzięki przejęciu, firma Kiefel poszerzy swoją ofertę o wiedzę i rozwiązania technologiczne dla przemysłu opakowaniowego. 

 

Nowy poliamid 66 z włókien szklanych
Koncern LANXESS poszerza swój asortyment wzmocnionych poliamidów i poliestrów do wytwarzania wyjątkowo wytrzymałych elementów konstrukcyjnych. Do dotychczasowej oferty dołączy poliamid 66 zwierający w 60% włókna szklane. Tworzywo dystrybuowane będzie pod nazwą Durethan AKV 60 XF. Materiał ten jest odpowiednio wytrzymały i sztywny. Tworzywo wykorzystywane będzie przez konstruktorów części plastikowych, hybrydowych technologii łączenia plastiku z metalem oraz termoplastycznych półproduktów kompozytowych wzmacnianych włóknami ciągłymi. Materiał zapewnia: cieńsze ściany bez uszczerbku dla parametrów mechanicznych, odporność na działanie wysokich temperatur i substancji chemicznych połączona z wysoką stabilnością termiczną oraz krótsze cykle i doskonale gładką powierzchnię.
Dowiedz się więcej

 

Nowy wizerunek Piquant
Nowe oznakowanie marki dla czołowego dostawcy na rynku gastronomicznym Piquant oznacza możliwość zwrócenia uwagi na długotrwałą współpracę tej firmy z RPC. RPC Superfos Oakham dostarcza swoje produkty do produkowanej przez Piquant serii majonezów i marynat oraz sosów do sałatek. Wśród produktów przekazywanych w ramach współpracy znajdują się wiaderka E i PS Range formowane wtryskowo z polipropylenu oraz wielowarstwowe słoiki Bear formowane w technologii rozdmuchiwania. Nowe etykiety nadadzą opakowaniom nowoczesny wizerunek, zachowując jednocześnie owalne, zielone logo Piquant. Nowe projekty łączą w sobie moc i wytrzymałość z lekką konstrukcją, łatwością używania i odpornością na wgniatanie czy pękanie.

 

Najciekawsze oferty dodane w tym tygodniu:

Palety wykonywane na zamówienie

Krajanka pozioma do konfekcjonowania

Torebki strunowe – sprawdź cenę

Gilotyna Adast Maxima MS 115