Po świątecznej kampanii z udziałem etykiety i tworzonej z niej kokardy przyszła kolej na kolejną innowacyjną propozycję koncernu.

Coca-Cola i jej pomysł na... selfie!

Nowa propozycja Coca-Coli to butelka, która pozwala w trakcie spożywania napoju na zrobienie tak popularnego w tych czasach... selfie. Za projekt opakowania odpowiada izraelska agencja Gefen – i to właśnie w Izraelu na chwilę obecną mają być one dostępne. Według agencji Gefen projekt nowej butelki jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów i sprostanie ich wymaganiom. 

Zwykła, plastikowa butelka o pojemności 0,5 litra wstawiana jest do specjalnej podstawki. Jest ona wyposażona w aparat fotograficzny oraz komputer, którego zadaniem jest wykrywanie odpowiedniej chwili na zrobienie zdjęcia oraz rozsyłanie go po sieciach społecznościowych.

Wbudowany aparat fotograficzny sprawia, że po nachyleniu butelki pod kątem 70 stopni, cyfrowa kamera automatycznie wykonuje zdjęcie. Fotografia od razu może zostać udostępniona na Facebooku, Instagramie lub Snapchacie.

Dystrybucji napoju w tak oryginalnym opakowaniu będzie towarzyszyć kampania pod hasłem „Coca-Cola Summer Love”.