Coca-Cola Light proponuje kobietom na lato nową, zmysłową kolekcję. Który z pięciu modnych wzorów będzie pasował do Ciebie najlepiej?

Już od maja, przez całe lato dostępna będzie w sprzedaży limitowana edycja puszek i butelek Coca-Coli Light ozdobionych kobiecymi i modnymi wzorami, inspirowanymi pięcioma zmysłami: wzrokiem, słuchem, smakiem, węchem oraz dotykiem.

Czym jest kobieca zmysłowość według Coca-Coli Light? To magnes przyciągający spojrzenia i uwagę innych, to coś co nas wyróżna, sprawia, że jesteśmy piękne. Kobieta zmysłowa jest pewna siebie, olśniewająca, kocha modę i kobiece gadżety. Dla niej nawet przedmioty codziennego użytku, dzięki odpowiedniemu designowi mogą być źródłem inspiracji także w poszukiwaniu własnego stylu. Puszka czy butelka z limitowanej edycji noszona w kobiecej torebce mogą stać się prawdziwym atrybutem kobiecości, a co ważne, dbanie o linię nie będzie żadnym wyrzeczeniem, ponieważ półlitrowa butelka Coca-Coli Light zawiera zaledwie jedną kilokalorię (0,2 Kcal w 100ml napoju).

Nowe wzory puszek i butelek Coca-Coli Light to kobieca interpretacja pięciu ludzkich zmysłów. Barwna i fantazyjna kreska oraz rysunki pełne zmysłowych symboli spodobają się na pewno kobietom, które podążają za najnowszymi trendami, lubią modny design i wiedzą jak ważny jest niepowtarzalny look.





„Coca-Cola Light to marka, która powstała z myślą o współczesnych, przebojowych kobietach, które wiedzą czego chcą, dbają o swój wygląd, są pewne siebie, więc nie boją się być zmysłowe i kobiece. Edycja limitowana Coca-Coli Light może stać się dla nich inspiracją do wyrażania siebie poprzez wybór takiego wzoru, który pasuje najlepiej do danej sytuacji, ich nastoju czy ubioru” - powiedział Szymon Michalik, kierownik marki Coca-Cola Light w Coca-Cola Poland Services.

Jakim zmysłem Coca-Coli Light jesteś?

Coca-Cola Light zaprasza w podróż po świecie zmysłów, które są sposobem doświadczania rzeczywistości. Każda z nas w różnym stopniu korzysta z danego zmysłu jako źródła informacji. Kobiety, które odbierają świat zewnętrzny głównie poprzez zmysł wzroku, dostrzegają ciekawe wzory i niepowtarzalne połączenia kolorów. W restauracji prędzej zamówią truskawki z bitą śmietaną niż pure ziemniaczane. Są też takie kobiety, które najsilniej doświadczają poprzez dotyk, smak czy węch. Ważne są dla nich perfumy, miłe w dotyku ubrania i romantyczne spacery z ukochanym (obowiązkowo trzymanie się za ręce). Z kolei rzeczywistość kobiet - słuchowców jest obfita w dźwięki – dobra, klubowa muzyka z pewnością zrobi na nich mocne wrażenie!

Przekonaj się sama jakim zmysłem Coca-Coli Light jesteś i który wzór z limitowanej edycji pasuje do Ciebie najbardziej. W lipcu na stronie www.cocacolalight.pl ruszy konkurs, w którym wybierając swoje ulubione zmysły oraz inspirowane nimi wzory puszek i butelek, będzie można wygrać bardzo kobiece upominki.

Oficjalna premiera edycji limitowanej Coca-Coli Light będzie mieć miejsce podczas największego, tegorocznego wydarzenia modowego w Polsce – tygodnia mody Fashionphilosophy Fashion Week, który odbędzie się w Łodzi od 28 maja do 5 czerwca 2009. Coca-Cola Light jest oficjalnym patronem Fashionphilosophy Fashion Week (www.fashionweek.pl).

Edycja limitowana Coca-Coli Light, która obejmuje puszki 0,33L oraz butelki PET o pojemności 0,5L, będzie dostępna w sklepach od maja do końca sierpnia 2009.

Sugerowana cena opakowania PET 0,5L to 2,95 zł/szt; puszka 0,33L będzie kosztować 2,29 zł/szt. Dystrybucja obejmie wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Powerade Aqua Plus, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i wody mineralne Multivita, Vita, napój energetyczny Burn, herbaty mrożone Nestea oraz kawy gotowe do spożycia Illy. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.
Źródło: ''

Komentarze