Każdego roku Coca-Cola zaskakuje swoich konsumentów wyjątkową kampanią, która umacnia pozycję marki jako niekwestionowanego lidera świątecznej okazji. Tym razem skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż dotychczas. Dzięki limitowanej edycji świecących w ciemności butelek 0,5l, najbardziej rozpoznawalna marka świata zachęca do podziękowań bliskim i – dosłownie - dodaje Świętom blasku. Koncept marketingowy z hasłem Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola ma szerokie wsparcie mediowe. Oprócz tego w komunikacji ponownie pojawiają się kultowe ciężarówki!

Coca-Cola ze świąteczną kampanią i limitowaną edycją opakowań

Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola!

Święta to magiczny czas, któremu przede wszystkim towarzyszy niezwykła, radosna atmosfera. Jest to jednak także okres pełen przygotowań, za którymi stoją najbliżsi wkładający w nie swój wysiłek. To właśnie im dedykowana jest tegoroczna kampania Coca-Cola, zachęcająca konsumentów do tego, by podziękowali wszystkim tym, którzy czynią Święta wyjątkowymi. „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja”, „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych” – to propozycje Coca-Cola, zachęcające do podziękowań w nadchodzące Święta!

Coca-Cola – dosłownie – doda Świętom blasku

W okresie świątecznym w sklepach pojawi się limitowana edycja butelek Coca-Cola opatrzonych w etykiety z wyjątkowymi, oryginalnymi podziękowaniami dla bliskich. Zróżnicowane w zależności od wielkości opakowania i dostosowane do grup docelowych hasła zachęcą do zakupu i dzielenia się produktem. Ale to nie wszystko! Coca-Cola dosłownie – doda Świętom blasku – etykiety na butelkach 0,5l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru dodatkowo będą świecić w ciemności!

- "Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów z okazji Świąt. W ubiegłym roku przygotowaliśmy specjalną butelkę PET o pojemności 0,5l z „kokardką”, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W nadchodzące Święta również nie zabraknie nowości. Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku. Niezwykłe opakowania zyskają szerokie wsparcie w komunikacji świątecznej" – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

Skala, moc i zasięg

Świąteczna kampania Coca-Cola wystartowała 6 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji jest obecna w całej Polsce. Skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż w ubiegłym roku. 

 

Dowiedz się więcej 

 

Źródło: Coca-Cola Journey