Pod hasłem "Podaruj radość!" ruszyła właśnie kolejna bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli. W ramach kampanii zmianie uległy m.in. wygląd puszek napoju oraz butelka.

Coraz bliżej święta... Coca-Cola ruszyła z nową świąteczną kampanią! Zobacz jaką niespodziankę przygotowała!

W momencie kiedy telewizja zaczyna emitować bożonarodzeniowe spoty z ubranym na czerwono Świętym Mikołajem i charakterystycznymi ciężarówkami Coca-Coli w tle, już wiadomo, że Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami.

Tegoroczna limitowana edycja butelek niesie ze sobą niespodziankę - specjalna etykieta pozwala na stworzenie w kilka sekund efektownej świątecznej kokardy. Limitowana edycja dotyczy półlitrowych butelek.

W przypadku puszek Coca-Cola przygotowała grafiki prezentujące wizerunek św. Mikołaja i czerwonych ciężarówek. Limitowane puszki dotyczą pojemności 330 ml i 250 ml.

Świąteczna kampania "Podaruj radość" promowana będzie w punktach sprzedaży, na bannerach reklamowych, w TV, kinach, mediach społecznościowych oraz poprzez dedykowane działania digital i PR. 

Bohaterami spotu są zwykli ludzie, których łączy radosna atmosfera, butelka Coca-Coli i postać Świętego Mikołaja.


Zobacz spot reklamowy