... a dodatkowo zmniejsza koszty produkcji i podnosi walory marketingowe produktu. Celem firmy HLP Klearfold jest dostarczenie innowacyjnych, efektywnych i przede wszystkim indywidualnych rozwiązań, które mają wymierne przełożenie w oszczędnościach.

Czasami najlepsze opakowanie to takie, którego nie widać...

Filozofia firmy HLP Klearfold całkowicie różni się od podejścia innych producentów opakowań. HLP Klearfold nie sprzedaje opakowań – takie działania nie zdają egzaminu w trudnej sytuacji gospodarczej, jaką obecnie można zaobserwować. HLP Klearford zawsze było ukierunkowane na to, aby konsekwentnie zaopatrywać klientów w opakowania najwyższej jakości, wspieranych przez bezkompromisowe zaangażowanie w najwyższą jakość obsługi klienta, co stało się receptą do osiagnięcia pozycji lidera w branży opakowań transparentnych. Producenci, detaliści i właściciele marek prowadzą wieloletnie interesy z HLP Klearfold bo wiedzą, że ich specyficzne potrzeby otrzymają najwyższą uwagę i satysfakcjonującą realizację projektu. Nasi specjaliści od sprzedaży są pasjonatami tego, co robią i mają pełną wiedzę o europejskich gustach i potrzebach, a także niekończące się zaangażowanie dążące do zadowolenia klienta. 

 

WYJĄTKOWA TECHNOLOGIA Soft Crease® - Auto Bottom

Większość standardowych opakowań wykonana jest ze słabej jakości tworzywa o ostrych krawędziach, które sprawiają problemy podczas pakowania. Efekty widać na półkach sklepowych w postaci porysowanych i pogniecionych pudełek o mało atrakcyjnym wyglądzie. HLP Klearfold jest pionierem w bigowaniu częstotliwością radiową tworzyw sztucznych i opracowało alternatywę. Technologia Soft Crease® - Auto Bottom jest coraz bardziej poszukiwana przez producentów szukających oszczędności, podnosząc jednocześnie walory marketingowe opakowania. Technologia ta jest niezwykle uniwersalna i dostosowana do zaspokojenia potrzeb szerokiej gamy produktów i punktów sprzedaży.

 

HLP Klearfold

Soft Crease – Auto Bottom to idealna forma po złożeniu oraz piękne zaokrąglenia podnoszące estetykę. Wymierne oszczędności przy pakowaniu ręcznym i zwiększona wytrzymałość na pęknięcia w stosunku do zwykłego bigowania.

 

„Maksymalizując bezpośredni kontakt wzrokowy z produktem, dajemy nabywcy satysfakcję, że to, co znajduje się wewnątrz opakowania jest dokładnie tym, czego oczekują.” 

Technologia Soft Crease® - Auto Bottom może być stosowana na przyjaznych dla środowiska materiałach takich jak APET i RPET, jak również przystosowana jest do pracy na automatycznych liniach pakujących. Omawiana technologia ma decydujący wpływ na szybkość pakowania ręcznego. Badania wskazują, że skraca czas procesu pakowania ręcznego o ok. 30%, a w niektórych przypadkach klienci HLP Klearfold zauważali różnice sięgające aż do 50%! To się przekłada na wymierne oszczędności.

 

ZAWSZE COŚ NOWEGO

W obecnych czasach oszczędności są niezbędne, aczkolwiek kreatywność jest punktowana podwójnie. Specjalisci HLP Klearfold ciągle szukają nowych rozwiązań, aby wyróżniać produkt klienta spośród zapchanych półek sklepowych, oferują również możliwość zaprojektowania jedynego w swoim rodzaju opakowania spełniającego indywidualne potrzeby klientów. Jednym z laureatów nagród za systemy pakowania jest InSight, który łączy plastikowe drukowane rękawy z wtryskiwanymi tworzywami sztucznymi dające w efekcie wyróżniające się opakowanie. 

 

HLP Klearfold

 

Wtryskiwane pokrywy przytrzymują produkt w bezpiecznej pozycji i łączą z rękawami przy użyciu unikatowej funkcji podtopienia w zagięciach. Pokrywy zależnie od potrzeb mogą być zaprojektowane tak, aby tworzyły zabezpieczenie antykradzieżowe bądź łatwo sie odkręcały. Opakowania InSight to zazwyczaj rękawy, w których kształt pokrywki determinuje profil opakowania. Mimo, że „kocie oko” jest najpopularniejsze, opakowania InSight mogą być zaprojektowane w rozmaitych profilach, włączając owal, okrąg, prostokąt, kwadrat, trapez itd.

 

PROSTY WYBÓR

Przy wszystkich swoich zaletach, to nic dziwnego, że technologia miękkich bigowań odnotowuje coraz większy wzrost zainteresowania w Europie. Coraz więcej producentów i właścicieli marek zdaje sobie sprawę z wartości oszczędnego, wartościowego i twórczego opakowania, które jednocześnie wzmacnia ich brand. Długa lista korzyści skłania coraz większą liczbę makretingowców do włączenia tej technologii pakowania w ich cykl rozwoju produktu. Uzasadnienie jest proste: Inspirujące i przekonujące opakowanie, podnoszące rozpoznawalność marki zwiększa sprzedaż. Wybierając HLP Klearfold jako dostawcę oferującego wykwalifikowaną sieć kreatywnych profesjonalistów sprzedaży gwarantuje satysfakcję klienta z każdym zamówieniem. 

 

NAJLEPSZE Z OBU ŚWIATÓW

Na całym świecie, a teraz także w całej Europie, HLP Klearfold dzięki prawie 50 letniemu doświadczeniu daje klientom pewność udanych transakcji oraz satyfakcję z rosnących wyników sprzedaży. Nieporównywalna przejrzystość opakowań dzięki pierwszej klasy materiałom uwalnia maksymalny potencjał sprzedaży danego produktu poprzez podkreślanie jego unikalnych cech wizualnych, tak aby produkt reklamował sam siebie.

Poczuj różnicę z HLP Klearfold.

 

Dowiedz się więcej o HLP Klearfold

 

Źródło: HLP Klearfold