Firma CZTERYCZWARTE Brand Design stworzyła opakowania starterów Play. Nowe projekty, uwzględniające obecne pozycjonowanie marki Play, stawiają na czytelność komunikatu i ocieplenie wizerunku.

CZTERYCZWARTE Brand Design projektuje dla marki Play
Efektem współpracy CZTERYCZWARTE z Play są projekty czterech starterów dla prepaidowej oferty Play Fresh: Darmowe Rozmowy i SMSy w PLAY, Darmowy Internet, Starter uniwersalny o nominale 5 zł, Darmowe SMSy do wszystkich sieci. Zastosowane rozwiązania graficzne wyróżniają ofertę na tle konkurencji, a jednocześnie jasno komunikują nowe taryfy. By osiągnąć maksymalną klarowność przekazu i nie multiplikować informacji, agencja zastosowała stworzone przez Klienta nazwy opisowe poszczególnych starterów. Dzięki temu odbiorca z łatwością może wybrać najkorzystniejszy dla siebie produkt w jak najkrótszym czasie.

Ważnym zadaniem komunikacyjnym nowych opakowań było zlikwidowanie dystansu i ocieplenie wizerunku marki, zgodnie z założeniami nowego pozycjonowania. CZTERYCZWARTE Brand Design uzyskało ten efekt między innymi poprzez wprowadzenie zdjęć ludzi. Wszystkie startery z nowej oferty są już w sprzedaży.

Źródło: ''