Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało nową linię deserów Delecta – kisiele Owocowy Kubek z kawałkami owoców. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom graficznym projektantom udało się wyróżnić produkt na tle konkurencji.

Czteryczwarte dla nowych kisieli Delecty
Wchodząca właśnie na rynek linia Delecta Owocowy Kubek obejmuje 5 kisieli o smakach: truskawkowy, owoce leśne, malinowy, zielone jabłuszko i wiśniowy. Nowy produkt należy do kategorii jednoporcjowych deserów instant, smakołyków do szybkiego przygotowania.

Pod względem rozwiązań graficznych, produkty instant tworzą generyczną kategorię – wszyscy gracze mają podobnie zbudowane opakowania, których kompozycja opiera się na przedstawieniu kubka. Umieszczenie nowych kisieli w kategorii, a jednocześnie silne odróżnienie się od konkurencji stanowiły zatem dla projektantów z Czteryczwarte największe wyzwanie. Ważnym zadaniem było także podkreślenie faktu, że Owocowy Kubek Delecty to najbardziej owocowe kisiele instant na rynku, z recepturą bez konserwantów i sztucznych barwników.

– Projektując nową linię, mieliśmy świadomość, że musimy wpisać się w kategorię, sprawić, by produkt był zrozumiały dla konsumenta. Jednocześnie pragnęliśmy wprowadzić na półkę nową jakość. Z tego względu zaproponowane rozwiązanie kreatywne to kubek, którego powierzchnia w całości pokryta jest owocami. W efekcie podkreślamy jednocześnie i smak, i owocowość produktu, a całość jest niezwykle sugestywna i apetyczna – powiedziała Dominika Sikora, senior project manager w Czteryczwarte Brand Design.
Źródło: ''