Agencja CZTERYCZWARTE Brand Design przygotowała nowe opakowania 100% soków Fortuna w opakowaniach 200 ml. Nowe wzornictwo powstało z wykorzystaniem ulubionych bohaterów milusińskich – lalki Barbie oraz samochodzików Hot Wheels.

Czteryczwarte projektuje nowe opakowania dla Fortuny
Nowe opakowania Fortuny kierowane są do dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Soczki Fortuna poprzez bohaterów wykorzystywanych na opakowaniach są skierowane specjalnie do dziewczynek (lalka Barbie) i chłopców (samochody Hot Wheels).

Wszystkie kartoniki charakteryzują się dynamicznymi kolorami oraz dużymi rysunkami kultowych postaci, przez co stają się na tyle atrakcyjne wizualnie, że zachęcają dzieci do kolekcjonowania zestawów ze swoimi ulubionymi bohaterami.

Agencja Czteryczwarte Brand Design przygotowała, trzynaście opakowań smakowych: cztery dla kolekcji Barbie i dziewięć dla kolekcji Hot Wheels. Projektując nowe opakowania uwzględniono podstawowe wartości soków Fortuny, jakimi są informacje, że sok jest 100% i nie zawiera dodatku cukru.

„Jest to kolejna linia opakowań, którą zaprojektowaliśmy dla firmy Fortuna. Nasz projekt miał na celu przyciągnięcie młodego odbiorcy oraz nadanie marce przyjaznego charakteru. Mam nadzieje, że nowe opakowania spodobają się najmłodszym klientom” – mówi Paweł Rosiński, dyrektor kreatywny CZTERYCZWARTE Brand Design.


Źródło: ''