Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało dla firmy Agros Nova nową linię napojów owocowych.

Czteryczwarte stworzyło Garden Party Drink
W ramach projektu Czteryczwarte Brand Design stworzyło submarkę napojów Garden - Garden Party Drink.
Garden Party Drink pozycjonowany jest jako napój idealny na imprezę, przyjęcie czy spotkania rodzinne – spożywany w celu orzeźwienia i przeznaczony do szybkiego zrobienia drinka. W związku z tym zabawa i orzeźwienie to motywy przewodnie w komunikacji nowego produktu.

Stworzone przez Czteryczwarte opakowania podkreślają nocny, imprezowy charakter napoju. Przepisy na drinki, dynamiczna kompozycja, ciemny kolor tła budują wizerunek submarki i odróżniają nową linię od podstawowych napojów Garden.

– Zależało nam na eleganckim opakowaniu, takim, które konsument może swobodnie postawić na stole w trakcie towarzyskiego spotkania. Wierzę, że zrealizowane projekty pozwalają na takie zastosowanie produktu – powiedziała Dominika Sikora, senior account manager w Czteryczwarte Brand Design.

Wprowadzany obecnie na rynek Garden Party Drink to produkt całoroczny, dostępny w trzech smakach: limonka-mięta, pomarańcza-ananas i kaktus-limonka. Nowa submarka stanowi osobną linię, buduje jednak półkę z całą marką Garden.

Kreacja linii Garden Party Drink to kolejny projekt zrealizowany dla marki Garden – w 2009 roku Czteryczwarte wygrało przetarg na redesign linii podstawowej soków Garden a 2010 wdrożona została linia napojów 0,25 w butelkach szklanych.

Źródło: ''