W wyniku wygranego przetargu Czteryczwarte Brand Design przeprowadziło dla Agros Nova redesign napojów Garden. Nowe opakowania wyróżnia wyrazisty koncept graficzny, a efekty pracy projektantów można już oglądać na półkach sklepowych.

Czteryczwarte tworzy nowy Garden
Wchodzą na rynek zaprojektowane przez Czteryczwarte nowe opakowania napojów Garden. Prace objęły linię 9 smaków w kartonach 2 l oraz 4 smaków w kartonach 200 ml. Celem zmian było podniesienie walorów estetycznych i i podkreślenie jakości produktu przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej komunikacji wartości marki.

Czteryczwarte postawiło na zdecydowane rozwiązania i zamiast subtelnych modyfikacji zaproponowało wyrazisty koncept graficzny - opakowanie przypominające skrzynkę z owocami.

— Chcieliśmy, aby nowe opakowanie wyróżniał jasny przekaz. Zależało nam na czytelnym pomyśle, łatwym do zdekodowania przez konsumenta. W efekcie powstał pomysł skrzynki drewnianej, w której wnętrzu kryją się owoce, a wszystkie dodatkowe informacje i komunikaty są po prostu na skrzynkę „naklejone” — powiedziała Dominika Sikora, Senior Project Manager w Czteryczwarte Brand Design.
— Zdecydowaliśmy się na koncept zaproponowany przez Czteryczwarte, gdyż podkreśla on postrzeganą jakość napojów Garden i silnie nawiązuje do claimu "Garden prosto z sadu". Opakowanie przeszło pozytywną weryfikację w badaniach konsumenckich, a charakterystyczna szata graficzna daje szansę na zauważalność produktu - powiedziała Magdalena Nicińska, Brand Manager w Agros Nova.
Źródło: ''