Wonderbox Pologne, to filia francuskiej firmy Multipass – Wonderbox. Idea Wonderbox (pudełka prezentowego) powstała z prostej myśli: coraz trudniej jest ofiarować prezent, który sprawiłby obdarowanym ogromną przyjemność i niezapomniane przeżycia. Wonderbox przyjął to wyzwanie i od grudnia 2007 roku, jako pierwsza firma w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej, oferuje oryginalne oraz gotowe rozwiązanie: tematyczne Wonderbox w formie eleganckiego pudełka, zawierającego katalog z zaprezentowanymi atrakcjami, a także bon podarunkowy wymienialny na jedną z nich.

Założycielami firmy Multipass – Wonderbox jest dwoje pasjonatów połączonych zamiłowaniem do sportu i przyrody: Bertile Burel i Jacques-Christophe Blouzard. Koncepcja Wonderbox powstała w 2003 roku podczas podróży poślubnej dookoła świata przyszłych założycieli firmy. Tuż po powrocie do Francji, Bertile Burel podjęła decyzję, aby stworzyć Wonderbox pełen pasji, przygody i niezapomnianych emocji. Ta inspirująca idea o wprowadzeniu pomysłu w życie powstała tuż przed świętami Bożego Narodzenia, jako wyraz frustracji wynikającej z niedosytu i niemożności znalezienia prezentu dla swoich bliskich (Bertile i Jacques’a) odzwierciedlającego przygodę i emocje, które przeżyli sami w trakcie podróży poślubnej. W 2004 roku Jacques-Christophe Blouzard, dołączył do żony, jako współtwórca i współ zarządzający firmy Wonderbox.

Misją Firmy jest pomoc w znalezieniu rozwiązań, pomysłów na oryginalny i wyjątkowy prezent pełen emocji oraz wyjątkowych przeżyć, które na zawsze będą kojarzyć się z tym, kto go podarował. Wonderbox został stworzony po to, aby najbliżsi, przyjaciele, współpracownicy, partnerzy biznesowi czy klienci mieli możliwość przeżycia niezapomnianych chwil, takich jak: przyjemność kierowania wyjątkowo szybkim autem, romantyczna kolacja, magiczny weekend w urokliwym hotelu, relaksujący masaż gorącymi kamieniami czy chociażby kurs salsy i wiele innych. Obecnie dostępne kategorie Wonderbox, to: Adrenalina, Kolacja dla dwojga, Uroda prestiż i Multibox.

A jak działa Wonderbox?

– „To proste. Osoba obdarowana otrzymuje Wonderbox, eleganckie pudełko prezentowe. W jego wnętrzu znajduje się katalog z licznymi atrakcjami przypisanymi do danej kategorii niespodzianek oraz bon podarunkowy. Osoba obdarowana wybiera sama z katalogu najciekawszą dla siebie atrakcję w danej kategorii, dokonuje rezerwacji w dogodnym dla siebie terminie, należność reguluje bonem podarunkowym i cieszy się realizacją swoich marzeń.” – mówi Beata Marciniak PO dyrektor Wonderbox Pologne, a także Product & Communication Manager.

Podarowując Wonderbox masz pewność, że ofiarujesz naprawdę coś oryginalnego, bo jest to zupełnie innowacyjna koncepcja prezentu: nie narzucasz swojego wyboru, bo Obdarowany wybierze sam wśród kilkudziesięciu atrakcji. Emocje związane z realizacją tego prezentu na zawsze będą kojarzyły się z konkretną osobą, która go podarowała. Czy Wonderbox zrewolucjonizuje również polski rynek prezentów? We Francji Wonderbox spotkał się z dużym zainteresowaniem i sympatią klientów. Od 2004 roku firma przygotowała w sumie ponad 4000 atrakcji do wyboru w 26 Wonderbox’ach i nawiązała współpracę z 3000 usługodawców. Obrót w pierwszym roku działalności firmy wynosił 1 mln €. W 2006 roku już 10 mln €, a w 2007 roku 30 000 000 €. Firma zatrudnia obecnie 100 pracowników a przewidywany obrót w 2008 roku, to 60mln €.

Na rynku polskim firma Wonderbox działa ze swoją ofertą od grudnia 2007 roku. Debiut miał miejsce z czterema kategoriami pudełek prezentowych Wonderbox: Uroda Prestiż, Adrenalina, Kolacja dla dwojga i Multibox z możliwością realizacji ich na terenie Warszawy oraz okolic. Firma rozpoczęła działalność w Polsce z dwoma partnerami handlowymi u których można było zakupić Wonderbox, a mianowicie z siecią salonów Empik i z Traffic Club. Oferta przyjęła się z dużym zainteresowaniem firm, jak i indywidualnych klientów oraz potencjalnych partnerów handlowych. Do dnia dzisiejszego największą popularnością cieszy się Wonderbox Adrenalina, następnie Uroda Prestiż, Kolacja dla dwojga i Multibox. Obecnie główne kanały sprzedaży, to własny sklep internetowy, siedziba firmy w Warszawie przy ulicy Słomińskiego 7/201 oraz rynek B2B.

Po kilku miesiącach badania polskiego rynku prezentów, problemów związanych z tym tematem i analizie oczekiwań klientów, firma wprowadza w życie nową strategię sprzedaży dla rynku polskiego. Od połowy września 2008 roku firma Wonderbox zmienia nazwę pudełka prezentowego Multibox na Carpe Diem i w tej kategorii produktów multitematycznych wprowadzi nowy, ekskluzywny Wonderbox DOLCE VITA. Wszystkie atrakcje podzielone będą na 5 kategorii: zabiegi SPA, sporty ekstremalne, pobyty w hotelach, atrakcyjne kursy czy ekskluzywna kolacja w restauracji. Średnio po około 130 atrakcji w każdym pudełku prezentowym do wyboru i zrealizowania w większych miastach Polski.

Ponad to zostanie poszerzona oferta Wonderbox’ów do 10 wariantów, mianowicie: trzy warianty pakietu Adrenalina, dwa warianty pakietu Restauracje, trzy warianty pakietu Uroda i dwa warianty multitematyczne. W najbliższych latach firma planuje również dynamiczny rozwój i podbój polskiego rynku. Powiększenie liczby atrakcji w poszczególnych kategoriach oraz miejsc w których można zrealizować Wonderbox o miasta do 500 000 mieszkańców , wprowadzenie nowych kategorii Wonderboxów, ekspansję sieci sprzedaży, dynamiczny rozwój kanału sprzedaży na rynku B2B, a także zaistnienie w dużych programach lojalnościowych oraz zwiększenie sprzedaży do klienta indywidualnego dzięki działaniom promocyjnym i Public Relations.

Z roku na rok coraz więcej wydajemy na prezenty, szukamy coraz bardziej wyszukanych i wyjątkowych prezentów z którymi wiążą się również emocje. Czy od teraz Wonderbox podbije serca klientów i rynek produktów prezentowych?

Wonderbox, to idealny prezent dla bliskich i partnerów w biznesie. – „Ile razy zastanawialiśmy się nad wyborem prezentu dla kogoś bliskiego, pracownika czy klienta biznesowego? Mamy poczucie, że wszystko już było? Co podarować by prezent zrobił niesamowite wrażenie? Czym zaskoczyć? Wonderbox, to gotowe rozwiązanie problemów z prezentami i odpowiedź na potrzeby rynku oryginalnych prezentów. To również wygoda dla Obdarowującego i pewność satysfakcji Obdarowanego ponieważ Wonderbox, to jeden prezent i wiele możliwości!” – dodaje na koniec Beata Marciniak PO dyrektor Wonderbox Pologne a także Product & Communication Manager.

(www.wonderbox.fr) Idea Wonderbox powstała z prostej myśli: coraz trudniej jest ofiarować prezent, który sprawiłby naprawdę przyjemność. Wonderbox przyjął to wyzwanie proponując, jako pierwsza firma w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, oryginalne i gotowe rozwiązanie: tematyczne Wonderbox w formie eleganckiego pudełka, zawierającego piękny katalog z zaprezentowanymi atrakcjami i bon podarunkowy wymienialny na jedną z nich. Dostępne kategorie Wonderbox, to: Adrenalina, Kolacja dla dwojga, Uroda prestiż i Multibox.

Wonderbox, jedyny taki prezent! I tysiące okazji, by go podarować!
"Luksus w dzisiejszych czasach, to przeżywać a nie posiadać"

Szczegółowe informacje na: www.wonderbox.com.pl
Źródło: ''