W kwietniu na rynku pojawiły się Danonki w saszetkach w odświeżonej szacie graficznej, która nawiązuje do dziecięcych aktywności poza domem. Produkt wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Na więcej zabawy poza domem”.

Danonki w saszetce - z myślą o zabawie poza domem

Marka Danonki wychodzi naprzeciw zmieniającym się trendom i potrzebom konsumentów, którzy w obecnych czasach stają się coraz bardziej mobilni i poszukują wygodnych rozwiązań umożliwiających konsumpcję poza domem.

Danonki w saszetce to jogurt w nowoczesnym opakowaniu, który może być przechowywany poza lodówką do 6 godzin, nie tracąc swych walorów odżywczych i smakowych. To świetne rozwiązanie podczas wiosennych spacerów i aktywności sportowych.

Dlatego odświeżone opakowania, których głównym bohaterem jest smok Danonek, nawiązują do różnych aktywności poza domem: jazdy rowerem, na deskorolce czy hulajnodze. W ten sposób marka zachęca dzieci do zabawy i spędzania czasu na świeżym powietrzu. 

Wsparciem dla produktu jest ogólnopolska kampania TV i social media. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Na więcej zabawy poza domem”. Wsparciem sprzedaży są również samplingi i materiały POS w sklepach.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations. 

 

Danonki w saszetce

 

O Danonkach

Danonki to serki i jogurty owocowe lub waniliowe wzbogacone w witaminę D i wapń. Nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, barwników*, sztucznych aromatów i konserwantów. Danonki mogą stanowić jedną z porcji produktów mlecznych zalecanych w diecie dziecka.

* W zależności od wariantu smakowego barwa produktu może pochodzić z dodanych koncentratów pochodzenia roślinnego – szczegóły podane są na opakowaniu.

 

Źródło: Danone