Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A. wprowadził na rynek nową linię produktów pod marką Dekoral - Sekrety Natury. Koncepcja marki zakłada nowatorskie podejście do dekoracji wnętrz, którego inspiracją jest bogactwo natury w urokliwych zakątkach świata. Prace nad tożsamością marki Dekoral -Sekrety Natury powierzone zostały Studio DN Design Group. Nowa tożsamość marki bazuje na emocjonalnym przekazie wizualnym, silnie eksponującym wyjątkowe piękno i egzotykę krajobrazów.
Koncepcja marki bazuje na podziale całego asortymentu na pięć kolekcji kolorystycznych o inspirujących nazwach:
- Tropikalny sen
- Pustynny wiatr
- Nadmorskie impresje
- Alpejska łąka
- Bezkres oceanu
- Śnieżna biel


Opakowania Sekretów Natury zaprojektowane zostały zgodnie z koncepcją marki, silnie bazując na starannie dobranych motywach. W celu zachowania spójności prezentacji całego asortymentu oraz uzyskania efektu ekspozycji w punkcie sprzedaży opakowania linii Dokeral -Sekrety Natury ujęte zostały w jednolity System, uwzględniający podział na kolekcje, rodzaj farby (emulsje i emalie) oraz poszczególne kolory. Odręcznie pisany Symbol Linii Sekrety Natury podkreśla wyjątkowy, indywidualny charakter znajdujących się pod nią produktów.

Wszelkich informacji o marce udziela:
Studio DN Design Group
Dorota Kałowska
Strategy Division Co-ordinator
tel: (22) 741 45 45; (22) 751 18 30
mobile: 0 502 200 042
e-mail: d.kalowska@studiodn.com.pl
Źródło: ''

Komentarze

  • z bliska fajne, ale z polki nic nie widac

    Ogolnie dobra koncepcja produktu bo skierowana do kobiet, ktore decyduja o wyborze koloru farby (przynajmnie j tak mowia badania rynkowe). Proba pokazania emocji poprzez duza plastycznosc elementow i wyrafinowana estetyke, niestety producentowi zawsze chodzi o sprzedaz stad wykonanie designu opakowania slabiutkie bo: - opakowanie jest piekne z bliska, nawet za piekne, natomiast na supermarketowej polce nic nie widac !!!! (zaprasza do Obi, Castoramy itp, - dodatkowo widac problemy z podjeciem decyzji o jednoznacznej hierachii komunikatow wizualnych na opakowaniu - winny marketing producenta lub nieudolni projektanci, Szybki re-design niezbedny, bo potencjal duzy. Expert