Data rozpoczęcia
2015-09-24
Miejsce
Warszawa
Organizator
Instytut Wzornictwa Przemysłowego

Weź udział w warsztatach i dowiedz się więcej o nowoczesnych metodach na innowacyjne rozwiązania w zakresie projektowania opakowań. Pobudź kreatywność i odpowiedz na potrzeby coraz bardziej wymagających odbiorców.

Design Thiniking – warsztaty projektowania opakowań

Rola opakowania wzrasta na polskim rynku z roku na rok. Dzieje się tak nie tylko ze względu na funkcje przechowywania i możliwe udogodnienia w transporcie, ale także jest to swojego rodzaju narzędzie wspierające pozycjonowanie produktu na konkurencyjnym rynku. Każde opakowanie musi spełniać wyznaczone role. Poza ochroną produktu, traktuje się je jako narzędzie marketingowe służące do komunikacji z użytkownikiem. Takie rozumienie opakowania wymaga świadomego podjeścia projektowego. Umiejętnie dobrane roziązania, funkcje i skuteczny proces projektowy często okazuje się decydującym czynnikiem dla sprzedaży opakowanego produktu. 

Instytut Wzronictwa Przemysłowego współpracuje z polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami, by z biegiem lat pogłębiać wiedzę i doświadczenie z zakresu opakowań. Robiąc krok do przodu, opracowano specjalny projekt szkoleniowy. Design Thinking w projektowaniu opakowań to specjalne warsztaty kreatywne. Wydarzenie to pozwala rozwijać umiejętności tworzenia interdyscyplinarnych zespołów i kreatywnej pracy w budowaniu rynkowej przewagi w zakresie wzornictwa opakowań.

Instytut Wzornictwa Przemysłowego

Do głównych założeń warsztatów:

  • Dwa dni pracy warsztatowej z doświadczonym projektantem
  • Metodyka Design Thinking w praktyce
  • Symulacja procesu projektowego na przykładzie opakowań
  • User centered design
  • Megatrendy w opakowaniach

Warsztaty posiadają główną formułę, której uczestnicy ściśle się trzymają. Osoby zgłaszające wraz z doświadczonymi trenerami, takimi jak projektanci czy menedżerowie designu, przechodzą przez etapy procesu projektowego, którego przedmiotem jest stworzenie opakowania według wypracowanych na warsztatach wytycznych.

Warsztaty stworzone są dla osób aktywnie zaangażowanych w proces tworzenia opakowań: 

  • menedżerów ds. rozwoju nowego produktu
  • szefów produktów
  • projektantów i grafików
  • pracowników działów marketingu i sprzedaży
  • pracowników agencji kreatywnych
  • koordynatorów zespołów projektowych

Podaczas warsztatów będzie można zapoznać sie bliżej z metodyką Design Thinking oraz wziąć udział w symulacji procesu projektowego w interdyscyplinarnych zespołach warsztatowych. Wydarzenie jest niepowtarzalną okazją do nauki pod okiem doświadczonych specjalistów. Uczestnicy dowiedzą się także jak wykorzystywać narzędzia design thinking oraz techniki indentyfikowania i analizy potrzeb klienta. Warsztaty rozwijają kreatywność i pomagają wykorzystać ją w codziennej pracy.

Koszt szkolenia to 1 700,00 zł netto + 23% VAT dla jednej osoby w dwóch dniach szkolenia wraz z materiałami warsztatowymi, wydaniem certyfikatu, całodziennym poczęstunkiem kawowy oraz lunch'em każdego dnia szkolenia.