„Dobre opakowanie działa jak pięciosekundowa reklama w telewizji, przyciągając uwagę, opisując cechy produktu, wzbudzając zaufanie i wywołując korzystne wrażenie” [ P. Kotler]

Dobre opakowanie, czyli dwa w jednym. Targi easyFairs® Packaging Innovations 2011
Coraz częściej producenci różnego typu artykułów dostrzegają, że odpowiednio dobrane opakowanie może pełnić podwójną funkcję: ochraniać towar w procesie transportu i magazynowania, ale także być wizytówką samego produktu czy marki. Dlatego też tak ważne jest odpowiednie opakowanie produktu, a przez to zwiększenie jego siły oddziaływania na potencjalnego klienta.

Naprzeciw wyzwaniom z jakimi muszą się mierzyć przedsiębiorstwa chcące zaistnieć na rynku i wypromować nowy produkt, wychodzą targi nowych rozwiązań w branży opakowań easyFairs® PACKAGING INNOVATIONS. Głównym założeniem imprezy jest propagowanie nowoczesnych i innowacyjnych sposobów na opakowanie tego, z czym spotyka się na co dzień każdy z nas. Targi swym zasięgiem obejmują zarówno rozległy zakres branżowy (przemysł spożywczy, kosmetyczny, farmaceutyczny, chemiczny i przemysłowy), jak również skupiają wystawców zajmujących się szeroko pojętym zagadnieniem opakowań , m.in. opakowania tekturowe, foliowe, opakowania innowacyjne, projektowanie i zarządzanie marką, rozwiązania z zakresu druku czy nowości w dziedzinie materiałów POS.

Podążając za coraz większą specjalizacją firm w obrębie branży opakowań, organizatorzy zdecydowali się na utworzenie specjalnych stref tematycznych. Do ubiegłorocznej strefy LABBELING skupiającej przedsiębiorstwa zajmujące się etykietowaniem i kodowaniem, dodano w tym roku strefę CO-PACKAGING. Nowopowstały obszar targowy obejmuje swym zasięgiem wszystko co związane jest z pakowaniem, przepakowywaniem, konfekcjonowaniem oraz opakowaniami zbiorczymi. Ciekawym rozwinięciem zagadnienia będzie również prezentacja poświęcona opakowaniom typu Shelf Ready Packaging.

Koncepcja targów opiera się na maksymalnym ułatwieniu kontaktu na linii producent – klient i stworzeniu korzystnej atmosfery do wymiany biznesowych doświadczeń. Dodatkowym atutem są niewątpliwie warsztaty learnShops opierające się na mini-prezentacjach i wykładach firm, które stosują innowacyjne rozwiązania swojej działalności i chciałyby przybliżyć je szerokiej publiczności.
Targi easyFairs to nie tylko świetna okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, ale także możliwość poszerzenia czy uzupełnienia swojej wiedzy na temat branży opakowań i nowości, jakimi jesteśmy ciągle zaskakiwani. Wszystkich zainteresowanych tematyką opakowań oraz nowymi możliwościami jakie stwarzają one dla rozwoju i promocji produktu, organizatorzy zapraszają na targi easyFairs PACKAGING INNOVATIONS, które odbędą się 23 i 24 marca b.r. w hali EXPO XXI w Warszawie. Jeśli natomiast chcieliby Państwo zaprezentować szerokiej publiczności swoje produkty lub usługi, wystarczy skontaktować się z biurem targów:

Katarzyna Banach
Kierownik Działu Sprzedaży
Tel. (12)651 95 24
Kom. 510 134 218
katarzyna.banach@easyfairs.com
www.easyfairs.com/piwarsaw


Źródło: ''