Na siedem miesięcy przed wydarzeniem organizatorzy zapowiadają sukces handlowy i pozytywne wskaźniki. Targi zmieniły też nazwę na ALL4PACK Paris, The global marketplace for Packaging, Processing, Printing & Handling.

Przekształcenie nazwy to strategiczna decyzja, która odpowiada na oczekiwania profesjonalistów z branży i przedstawia imprezę w wymiarze międzynarodowym dla krajów strefy EMEA. Od sześciu lat targi MANUTENTION i EMBALLAGE odbywają się wspólnie. Formuła ta pozwala zauważyć ewolucję nabywców ku globalnej polityce zakupów, dotyczącej opakowań, procesu przetwórczego, systemów druku oraz rozwiązań intralogistycznych. Targi ALL4PACK Paris szczególnie zainteresowani są współpracą z obszarem Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Hasło przewodnie listopadowych targów brzmi „Let's be creative!”, gdyż obecnie innowacje stały się niezbędne do tworzenia nowych wartości oraz dalszego rozwoju biznesu.

 

Comexposium, organizator targów, daje wyraz kreatywności poprzez:

  • nową nazwę oraz poszerzoną ofertę,
  • nowy "pricing", bardziej czytelny oraz przejrzysty dla wystawców,
  • nowe usytuowanie na halach 5a, 6 et 7,
  • uproszczony podział na sektory,
  • nowe wyposażone stoiska zaprojektowane przez znanych twórców design’u,
  • nowy program konferencji oraz animacji służący rozwojowi innowacji.

 

Organizatorzy już mogą pochwalić się pozytywnymi wynikami: 800 zarejestrowanych wystawców z czego 40% to firmy spoza Francji. Ponadto już mówi się o 85% zarezerwowanej powierzchni na 8 miesięcy przed otwarciem. Targi w liczbach zapowiadają 1 600 wystawców oraz 98 000 odwiedzających podparyski Park Ekspozycyjny Paris-Nord Villepinte.

 

 


Po wprowadzeniu zmian, ALL4PACK Paris proponuje ofertę skupioną na 4 sektorach:

  • Packaging et Processing: 2 sektory, które gromadzą całą ofertę branży opakowaniowej od surowców począwszy aż do produktu finalnego, jak również maszyny i urządzenia przetwórcze oraz produkcję opakowań z obecnością takich marek jak PRUD'HOMME /MATEQUIP - AUER PACKAGING GMBH – IXAPACK – SELVEX – AUCOUTURIER – RPC czy też BEAURAIN.
  • Printing: priorytetowy sektor dla odwiedzających podczas edycji 2014 z drukiem numerycznym i hybrydowym, drukiem 3d, etykietami, wyposażeniem druku, grafiką; obecni będą m.in.: DOMINO – MGI DIGITAL TECHNOLOGY – XEIKON INTERNATIONAL – KONICA MINOLTA/KONICA MINOLTA SENSING – STRATUS PACKAGING.
  • Handling: uwaga skierowana na automatyzację i inteligentne składowanie, bardziej niż kiedykolwiek podłączonych z końcem linii pakowania. Odnajdziemy tam systemy informacyjne, wózki, logistykę, urządzenia i sprzęt do transportu wewnętrznego, podnoszenia, składowania; obecni będą m.in. EGEMIN – KARDEX France – KASTO France – KNAPP AG – INTERROLL – PROMALYON – SIGNODE IDUSTRIAL GROUP.

 


Kontakt:

 Andrzej  Bereda

MIĘDZYNARODOWE TARGI FRANCUSKIE

tel.: 22 8156455

e-mail: promopol@it.pl