Coca-Cola, jako oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM, stale podgrzewa piłkarskie emocje związane ze zbliżającym się świętem futbolu, dzieląc się z fanami radością i orzeźwieniem. W ramach celebrowania tego wyjątkowego wydarzenia, w kwietniu br. sponsor wprowadził na rynek drugą serię limitowanych puszek Coca-Cola.

Druga seria kolekcjonerskich puszek Coca-Cola  na UEFA EURO 2012™ już w sprzedaży!
Nowa seria składa się z czterech różnych puszek, z których każda przedstawia wizualizację jednej z czterech grup na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012TM:




Najnowsza limitowana edycja puszek Coca-Cola zastąpi w sprzedaży poprzednią serię z grafikami stadionów na UEFA EURO 2012TM i będzie dostępna na rynku do końca Mistrzostw. Poza pojedynczymi puszkami, w sprzedaży są także multipacki 6x330 ml, każdy z jedną z czterech puszek z tej edycji. Kolekcjonerskie puszki są dostępne zarówno w sieciach handlowych, jak i punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W FUTBOL:
Firmy z systemu Coca-Cola są związane z piłką nożną od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r. Coca-Cola jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napoje izotoniczne Powerade
i Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają prawie 3 tysiące osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.

Źródło: ''