Na całym świecie rośnie zapotrzebowanie na produkty praktyczne i wygodne w użyciu. Konsumenci chcą kupować żywność, która jest nie tylko szybka i prosta w przygotowaniu, ale również praktyczna i łatwa w użyciu. Firma SIG Combibloc wychodzi naprzeciw tym potrzebom rynkowym, stosując nowe zamkniecie o nazwie combiSmart dla jednoporcjowych opakowań kartonowych.
Jednym z pierwszych dostawców oferujących nowy system zamykania jest firma UNIMILK. Ta niedawno powstała prężnie rozwijająca się firma produkuje rocznie ponad milion ton produktów mlecznych na rynek rosyjski i ukraiński, w których posiada obecnie piętnastoprocentowy udział. Obecnie UNIMILK jest właścicielem 27 regionalnych mleczarni i zakładów produkcyjnych. Spółka wybrała innowacyjne rozwiązania opakowań kartonowych oferowane przez SIG Combibloc. UNIMILK wytycza nowe drogi na rynku rosyjskim, uwzględniając najnowsze trendy i stosując nowoczesne technologie, dzięki czemu udaje się jej zaspakajać zapotrzebowanie rynku na nowoczesne koncepcje i stale powiększać dystans w stosunku do konkurencji.

Świetnym przykładem pomysłu firmy na produkty innowacyjne jest wprowadzenie na rynek nowej marki śmietany i mleka skondensowanego w charakterystycznych opakowaniach przyciągających uwagę konsumentów. Wprowadzając produkt do sprzedaży, firma UNIMILK zaufała spółce SIG Combibloc i jej ekspertom i wybrała aseptyczne opakowanie kartonowe combifitSmall wyposażone w zamkniecie combiSmart. Ten trzyelementowy system zamykania, składający się z gwintu zintegrowanego z pierścieniem tnącym i zakrętką, doskonale odpowiada potrzebom konsumentów. Opakowanie łatwo się otwiera i zamyka, dzięki czemu mleko lub śmietanę można łatwo wlać do naczynia, unikając przy tym rozchlapywania oraz łatwo odmierzyć zadana ilość płynu. Ponieważ produkty te spełniają wszystkie oczekiwania klientów w zakresie praktyczności i wygody użytkowania, należy się spodziewać, że odniosą duży sukces na rynku.

Źródło: www.sig.biz


Źródło: ''