Smukła puszka Sleek o pojemności 250 ml jest pierwszym tego typu opakowaniem na polskim rynku. Wyprodukowana dla Coca-Cola HBC Polska przez Ball Packaging Europe jest odpowiedzią na wzrastające potrzeby konsumenckie.

Elegancka puszka Coca-Coli od Ball Packaging Europe.

Grafika wykorzystuje wizerunek Roberta Lewandowskiego i nawiązuje do piłkarskich zmagań podczas Euro 2012. Nowa puszka Coca-Cola pojawiła się na sklepowych półkach w maju.




"Trendy i stylowa", "elegancka", „nowoczesna”: takie były spontaniczne opinie wyrażane przez ankietowanych konsumentów o kształcie nowego, niestandardowego opakowania. Puszka ta jest łatwa do przechowywania, wygodna w transporcie i bez trudu mieści się w podręcznej torebce, torbie na laptopa czy nawet kieszeni. Puszka Sleek błyskawicznie przykuwa wzrok, a jej smukły kształt jest odzwierciedleniem najnowszych trendów zorientowanych na tworzenie wygodnych i atrakcyjnych wizualnie opakowań. Są one kierowane do dynamicznej i wymagającej grupy konsumentów, którzy poszukują na rynku nowości. Nie tylko podążają oni za trendami, ale też sami je kreują. – powiedział Tomasz Janowski z Ball Packaging Europe Radomsko

To smukłe i unikalne na polskim rynku opakowanie ma przyciągać uwagę konsumentów, a przez to pomóc producentowi lepiej pozycjonować markę na rynku. Puszka Sleek o pojemności 250 ml ma prawie taką samą wysokość jak standardowa puszka 330 ml, ale jej średnica jest zauważalnie mniejsza. Dzięki temu jest wygodniejsza w użytkowaniu i sprawia wrażenie dużo mniejszej. Przy produkcji puszki wykorzystano technologię białego podkładu, co zapewnia wyjątkowe nasycenie koloru. Debiut rynkowy Coca–Coli w puszce sleek o pojemności 250 ml miał miejsce w maju 2012.

Ball Packaging Europe to jeden z czołowych europejskich producentów puszek do napojów. Firma zatrudnia 2800 osób w 12 fabrykach w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce oraz Serbii. Firma oferuje szeroką gamę rozmiarów puszek: 150 ml, 250 ml, 330 ml, 375 ml, 440 ml, 470 ml, 500 ml, 530 ml, 568 ml, w tym puszki slim i sleek oraz innowacje produktowe zwiększające atrakcyjność i funkcjonalność produktu.
Ball Packaging Europe jest oddziałem Ball Corporation, amerykańskiego dostawcy wysokiej jakości opakowań metalowych do napojów, żywności oraz artykułów gospodarczych, a także elementów stosowanych w technologii lotniczej i kosmicznej. Ball Corporation i jej oddziały zatrudniają ponad 14,5 tysiąca osób na całym świecie. Wartość sprzedaży w roku 2011 wyniosła około 8,6 miliarda USD.


Źródło: ''