Firma Nestlé wręczyła koncernowi Smurfit Kappa nagrodę European Innovation Recognition Award za wyjątkowe projekty w zakresie innowacyjności.

European Innovation Recognition Award dla Smurfit Kappa

European Innovation Recognition Award to nagroda podsumowująca ostatnie dwanaście miesięcy, które w Smurfit Kappa spożytkowała w zakresie innowacji. Od czerwca 2014 r. firma realizuje nową globalną strategię maretingową. W myśl hasła ''Open the futur'' Smurfit Kappa zapewnia klientom coraz więcej możliwości rozwoju w oparciu o swoją wiedzę i pomysły. Ponadto tworzenie innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych gwarantuje prawdziwy sukces biznesowy. 

Kwiecień rozpoczął sezon innowacji w Global Experience Centre. To jedno z największych centrów rozwoju opakowań na świecie otwarte na lotnisku Schiphol w Amsterdamie. Celem przedsięwzięcia jest wykorzystanie wiedzy ekspertów do współtowrzenia koncepcji konkurencyjnych opakowań. Jednocześnie jest to największe centrum dla opakowań z papieru i tektury. Równocześnie prowadzonym działaniem był Innovation Event, podczas którego firma zaprezentowała nową koncepcję Shelf Smart. Dla klientów takich jak Nestlé pozwala ona wybrać rozwiązanie marketingowe optymalnie dopasowane do preferencji kupującego. Ponadto ma być ono osiągalne w bezpiecznym środowisku i szybko mierzyć reakcje rzeczywistych konsumentów. Nagroda jest idealnym przykładem działania strategii firmy 'Open the future'. Połączenie rzeczywistej wiedzy, prawdziwej innowacyjności oraz doskonałość operacyjna sprawiła, że nagroda nie mogła trafić w inne ręce.