Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w warszawskiej Hali Expo, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.

Festiwal Marketingu, Druku......... & Opakowań - rozszerzona formuła
Festiwal to unikalne połączenie formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wśród wystawców co roku znajdują cię czołowe firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od importerów i producentów artykułów promocyjnych, drukarń, producentów POS, opakowań po dostawców mediów i maszyn dla tego sektora.

- Po sukcesie poprzedniej edycji, w której zanotowaliśmy dwukrotnie większą ilość wystawców, niż w 2012 r., rozwijamy wydarzenie, kierując ofertę również do szerokiego sektora opakowaniowego. Już przy okazji ostatniej edycji do grona wystawców dołączyli producenci opakowań, drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn. To niezwykle dynamicznie rozwijający się segment poligrafii – mówi Robert Załupski, dyrektor projektu. 

Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne.

- W dobie internetu targi nadal pozostają w czołówce działań marketingowo-wizerunkowych firm. W przypadku sektora b2b to doskonała okazja by się spotkać i porozmawiać z klientami. Restrykcyjna selekcja zwiedzających i brak przypadkowych gości sprawia, że zwiedzający to konkretni kontrahenci dla naszych wystawców – dodaje Robert Załupski. 

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz ósmy wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii. Katalogi ukazują się w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych i Polska Izba Fleksografów.
Pomysłodawcą i organizatorem targów jest spółka OOH magazine.

Pełna galeria zdjęć z targów dostępna jest pod adresem: http://www.festiwalmarketingu.pl/galeria.html

Relację z poprzedniej edycji: [VIDEO:YOUTUBE:n40WV092N7M]


Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

Komentarze

  • dobry pomysł

    podoba mi się pomysł na festiwal, można wiele pomysłów z niego wynieść, sam staram się dbać o każdy szczegół ulotki i drukowanie zwykle powierzam profesjonalnym drukarniom takim jak http://www.druk.lodz.pl ale wiedzy nigdy dość:)