Połączenie znanej firmy i sensacji muzycznej ma pomóc w promowaniu zalet szkła, jako materiału opakowaniowego. Celem jest przyciągnięcie pokolenia, które dorastało spożywając żywność i napoje w opakowaniach wytworzonych z innych materiałów.

Firma Owens-Illinois podjęła współpracę z The Bottle Boys

The Bottle Boys to zespół, który wykonuje utwory muzycznie na idealnie dostrojonych szklanych butelkach po piwie. Ich fenomen zaaowocował ponad 77 tys. fanów na kanale YouTube. Firma O-I chce natomiast pozyskać młode pokolenie, które jest zacznie bardziej wrażliwe na kwestie trwałości i jakości opakowań. Podpisany kontrakt dotyczy specjalnych koncertów i imprez organizowanych przez O-I dla swoich klientów oraz zamieszczania logotypu projektu Glass Is Life w wideoklipach, w ramach inicjatywy BottleMondays. Firma Owens-Illinois promuje akcję poprzez wszelkie kanały mediów społecznościowych. W ten sposób znacznie zwiększa się ruch w zakresie projektu Glass Is Life. Wpółpraca ma wpłynąć na wzmożenie dyskusji na temat zalet i trwałości szkła, jako materiału opakowaniowego. Sama nazwa  muzyków - Bottle Boys promuje ten surowiec, przez co idealnie wpisuje się w projekt O-I. 

Posłuchaj utworów The Bottle Boys