Wielorazowa torba Greenbag otrzymała nominację do nagrody głównej Art of Packaging 2008 w kategorii Professional. Już po raz trzeci Art of Packaging wybiera opakowania wyjątkowe w formie i wartości użytkowej. Rozdanie nagród nastąpi 23 lutego w Teatrze Polskim w Poznaniu.

Greenbag to przyjazne środowisku polipropylenowe torby wielokrotnego użytku, które firma GAM Sp. z o. o. wprowadziła na polski rynek w 2007 roku. W tej chwili dostępne jest całe spektrum ich różnych form i kolorów. Torby Greenbag zostały docenione jako najlepsze opakowanie m.in. dzięki swojej wytrzymałości, pojemności i odporności. Dodatkowo, mają wzmocnione dno, co ułatwia transport zakupów. Cechą, która wyróżnia Greenbagi jest ich wielorazowość i ekonomiczność-– konsumenci płacą raz, a korzystają przez lata.



Stworzone z myślą o rodzimym rynku, Art of Packaging Professional i Art of Packaging Debiuty to dwa konkursy w ramach edycji Art of Packaging 2008. Kategoria Professional, w której nominowane zostały torby Greenbag, wyłania najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. Szesnastoosobowe jury składające się z autorytetów branży opakowaniowej, pracowników naukowych oraz osobistości ze świata polskiego biznesu nagradza twórcze, designerskie, innowacyjne, a przede wszystkim funkcjonalne opakowania. 23 lutego 2009 r. podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu nastąpi rozstrzygnięcie konkursu i uroczyste wręczenie nagród.

Informacje o firmie:

Gam Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu powstała w 1997 roku. Od 2007 rozpoczęła dystrybucję polipropylenowych, ekologicznych toreb sprzedawanych w super i hipermarketach pod marką Greenbag. W październiku 2008r. torba Greenbag otrzymała Certyfikat Jakości Zdrowotnej z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. Firma Gam Sp. z o. o. ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród: „Odkrycie Roku 2008” oraz „Ekolaur Konsumenta 2008” przyznawane przez konsumentów za najlepszy krajowy produkt. Kampania marki Greenbag została doceniona również na arenie międzynarodowej: wygrała pierwszą nagrodę Euorpean Excellence Awards w kategorii „Launch”.

W listopadzie 2008 r. ruszyła pierwsza kampania ATL o charakterze edukacyjno – promocyjnym, ukazująca proekologiczne i praktyczne walory produktu. Celem działań ATL jest poszerzenie świadomości Polaków w zakresie potrzeby minimalizowania zużycia toreb jednorazowych.

Główne motto firmy brzmi „nasz sukces będzie sukcesem wszystkim”. Za słowami idą czyny, oprócz promowania produktów pro-ekologicznych, spółka angażuje się we wspieranie inicjatyw charytatywnych, promocję i sponsoring sportu.



Więcej informacji na stronie www.gam.pl
Źródło: ''