· „HEI Performance” i „HEI Value” – cechy charakterystyczne szerokiego zakresu rozwiązań · Druk akcydensowy w hali 1 – druk opakowań w hali 2 · Prinect – system zarządzania produkcją w drukarni – integrujący wszystkie produkty podczas targów · Około 80 gotowych produktów poligraficznych będzie powstawać na żywo

W dniach 29 maja – 11 czerwca br. podczas międzynarodowych targów drupa 2008 w Duesseldorfie Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) zademonstruje swoje innowacyjne technologiczne możliwości, które dają klientom wymierne korzyści. Światowy lider będzie promować swoje rozwiązania dla druku akcydensowego i opakowaniowego w offsecie arkuszowym w dwóch halach wystawowych na powierzchni około 7.800 m.kw. Pokazany zostanie m.in. wyjątkowy zespół farbowy Anicolor, system zarządzania produkcją w drukarni Prinect oraz niezliczone inne „HEI Lights” z mającym swoją światową premierę Speedmasterem XL 162.

W hali 1 (druk akcydensowy) i hali 2 (druk opakowaniowy) Heidelberg przedstawi szerokie porfolio rozwiązań w zakresie offsetu arkuszowego w sześciu obszarach. Całość ekspozycji podzielona jest na następujące obszary: w hali 1 – Anicolor, Prinect Integration (System zarządzania produkcją Prinect), One Pass Productivity (Maszyny z odwracaniem), Solutions for the A2 and A3 Formats (Rozwiązania dla małego i średniego formatu), w hali 2 – Special Applications & Large Format (Zastosowania specjalne i wielki format) oraz Integrated Packaging Production (Zintegrowana produkcja opakowań).

Tegoroczna prezentacja na targach drupa jest częścią nowej, globalnej kampanii promocyjnej „HEI Tech”. Oparta jest ona na nazwie firmy i zwraca uwagę na podstawowe wartości i cechy produktów oraz usług oferowanych przez Heidelberga.

HEI Performance – podstawa dla HEI Value

Koncepcja „HEI Performance” oraz „HEI Value” rozpościera się na całe portfolio produktów Heidelberga. „HEI Performance” obiecuje najlepsze parametry w zakresie szybkości, niezawodności oraz jakości drukowania. „HEI Value” daje wartość dodaną dzięki szerokiemu zakresowi optymalizacji procesu produkcyjnego, wysokiej wydajności oraz wynikającemu z tego wyższemu zyskowi. Klienci i goście będą mieli możliwość praktycznego i szczegółowego wejrzenia w związek pomiędzy zaletami technologii i płynącymi z nich korzyściami finansowymi.

„Information and Business Center” oraz „HEI Tech Center” jako centralne punkty w obu halach wystawowych

W punktach „Information and Business Center” w każdej hali goście mogą zapoznać się z ofertą firmy w zakresie serwisu Systemservice, materiałów eksploatacyjnych Saphira, rozwiązań finansowych, maszyn używanych, Print Media Akademii oraz konsultacji biznesowych. W ramach tych ostatnich Heidelberg oferuje doradztwo w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, wykraczające daleko poza samo drukowanie. W oparciu o indywidualne analizy sytuacji przedsiębiorstwa eksperci mogą nie tylko opracować plan inwestycyjny, ale także przekazać swoją wiedzę na temat rynku tym klientom, którzy oczekują takiej rady.

Punkty „HEI Tech Center” będzie można znaleźć w wybranych obszarach w hali 1 i 2. Eksperci Heidelberga będą służyć pomocą w zakresie szczegółów dotyczących poszczególnych rozwiązań.

Doświadczyć „Passion for Print”

Przy współpracy z firmą Adidas będzie powstawać „na żywo” około 80 produktów – takich jak plakaty reklamowe, kartki z autografami, broszury produktowe i serwisowe, opakowania – wszystkie na maszynach i urządzeniach Heidelberga. Klienci będą się mogli dowiedzieć na temat wielu opcji pozwalających na znaczne obniżenie kosztów produkcji w procesie drukowania i uszlachetniania. Ci, którzy korzystają z druków – print buyerzy, dowiedzą się jak wszechstronne i efektywne mogą być materiały drukowane. Heidelberg oferuje specjalne wycieczki HEI Light Tours, które można będzie rezerwować przed targami przez Internet lub na stoisku. Wszystkie prace wykonywane na targach mają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council) – międzynarodowej organizacji wspierającej działania na rzecz ochrony zasobów leśnych świata.

Zintegrowana kampania informacyjna wspiera klientów przez, w trakcie i po imprezie targowej Heidelberg łączy swoją obecność na targach ze zintegrowaną kampanią informacyjną. Latem ubiegłego roku rozpoczęła się nowa kampania reklamowa „HEI”. Przed targami drupa wielostopniowe akcje mailingowe będą miały na celu przygotowanie obecnych i potencjalnych klientów do imprezy targowej. Specjalnie przygotowana strona internetowa (www.drupa-heidelberg.com) oferować będzie serwis wiadomości dotyczący tego wydarzenia. Ponadto w pobliżu hali 1 i 2 Heidelberg zorganizuje specjalny punkt „HEI School” dla studentów, praktykantów i nauczycieli.

Więcej informacji: Heidelberg Polska Sp. z o.o. - www.heidelberg.com
Źródło: ''