Hellena poddała liftingowi wygląd swojego Tonicu. Obniżyła również jego cenę o ponad 10 %.

Idąc z duchem czasu, Hellena unowocześniła design etykiet jednego z najbardziej tradycyjnych napojów w swoim portfolio – Toniku. Dodano im wyrazistych kolorów a grafikę uproszczono, czyniąc ją bardziej przejrzystą. Na dole etykiety umieszczono pasek z istotną z punktu widzenia konsumentów informacją, że napój nie zawiera sztucznych substancji słodzących. Całości nowego wizerunku Toniku Hellena dopełnia od teraz również ciemnoniebieska, dopasowana do tła etykiety nakrętka. Lifting designu przygotowała agencja Fresh.



Obniżono również cenę Toniku Hellena. Teraz butelka kosztuje jedynie 1,59 zł. (cena 100).

Obok oranżad, Tonic to najstarszy napój produkowany przez Hellenę. Na rynku jest obecny niemal 20 lat. Oprócz tradycji, wymienione napoje zbliża do siebie również podobny design, którego główne elementy pozostały niezmienione od momentu wprowadzenia produktów na rynek: charakterystyczna, stożkowato zakończona butelka oraz widoczny na etykiecie, otoczony radosnymi bąbelkami gazu kieliszek.

Tonic Hellena: pojemność 1,25 l
cena: 1,59 zł
kod EAN: opak. jedn. 5900352008707, opak. zbiorcze 5900352109862
Źródło: ''