Jeden z największych producentów soków, mrożonek oraz koncentratów soków owocowych przygotowuje się do wprowadzenia dwuletniego programu restrukturyzacyjnego.

- ma on „podleczyć” sytuację finansową firmy i odbudować pozycję na rynku. Na początek zaplanowano największą od 1999 roku kampanię reklamową HORTEXu.
Za złą sytuację spółki obwinia się niezdecydowanie byłych akcjonariuszy (EBOR, Bank Handlowy, i BGŻ) którzy do tej pory nie zdołali doprowadzić do emisji długoterminowych obligacji. Podobnie mało inicjatywy wykazuje zarząd, któremu brakuje determinacji do przekształcenia spółki.
O przejęciu firmy cicho marzy „Hoop” – jeszcze do niedawna mało znaczący producent napojów.

RYNEK SOKÓW - najwięksi producenci:
MASPEX 24% - udziału rynku
AGROS Fortuna - 14,5 % - udziału rynku
HORTEX – 13% - udziału rynku
SONDA – 13% - udziału rynku
Pozostali - 35,5%

źródło danych wartościowych: "PB"
Źródło: ''