Informedia Polska Sp. z o.o. – organizator prestiżowych kongresów i konferencji, lider na rynku szkoleń otwartych zaprasza w dniach 16 - 17 listopada 2006 roku na III Kongres "Innowacyjny Packaging", który odbędzie się w Warszawie w Hotelu Bristol.

Opakowanie jako zasadniczy punkt strategii marketingowej i sprzedażowej dobrej marki.

- Innowacyjne technologie
- Najnowsze trendy
- Kreacja marki
- Prawne aspekty etykiet

Zakres tematyczny:

Marketing i Sprzedaż

· Kreowanie marki przez opakowanie (funkcja jakościowa, reklamowa, promocyjna)
· Etykieta w opakowaniu – między informacją, a marketingiem (jakie informacje koniecznie musi zawierać etykieta/ ile tekstu) (Nestle)
· Projektowanie opakowań jako etap pozycjonowania produktu - Hugo Boss-BOSS SKIN
· Opakowanie promocyjne i serie limitowań
· Trendy na rynku wymuszające nowoczesne podejście do opakowań
· Psychologiczne aspekty stosowania kolorów (Ziołopex)
· Odmłodzenie wizerunku marki - komunikowanie przekazu przez opakowanie

Prawo

· Rynek opakowań biodegradowalnych - Krajowy system gospodarki odpadami opakowaniowymi (COBRO – Hanna Żakowska)
a) Światowy rynek opakowań biodegradowalnych
b) Bariery na krajowym rynku
c) Certyfikacja przydatności do kompostowania
d) Opakowania i odpady opakowaniowe – definicje
e) Akty prawne obowiązujące w UE i Polsce
f) Obowiązki przedsiębiorców

Badania

· Opakowanie a ilość sprzedaży (AE w Poznaniu Magda Ankiel - Homa)

- znaczenie opakowań w zarządzaniu produktem
- aktualne tendencje w kreowaniu opakowań na rynku FMCG (innowacje opakowaniowe)
- wpływ opakowań produktów FMCG na decyzje nabywcze konsumentów indywidualnych
- modyfikacje opakowań a sprzedaż
- znaczenie opakowań jako kreatora wizerunku marki.

· Optymalizacja opakowań z zastosowaniem badań rynkowych (dr Tomasz Baran GfK)

- Ocena wpływu poszczególnych cech produktu na decyzję wyboru
- Preferencje Konsumentów i ich wpływ na opakowanie
- Ocena ważności cech opakowania przy wyborze produktów spożywczych
- Optymalizacja wyglądu opakowań marek daje olbrzymie możliwości zwiększenia ich sprzedaży

Informedia Polska jest częścią Informedia Group z siedzibą w Londynie oraz oddziałami w Europie, Azji i Północnej Afryce. Informedia jest organizatorem prestiżowych konferencji w wielu branżach, wśród których są: telekomunikacja i media, farmacja, energetyka, finanse i bankowość, IT, retailing, paliwa i gaz, nieruchomości oraz FMCG.

Źródło: www.informedia-polska.pl
Źródło: ''