Data rozpoczęcia
2016-09-27
Data zakończenia
2016-09-27
Miejsce
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Organizator
Polska Izba Opakowań

Wydarzenie odbędzie się w Centrum Kongresowym Międzynarodowych Targów Poznańskich 27 września 2016 roku podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK oraz I edycji Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu LOGIPAK.

III Kongres Przemysłu Opakowań 2016

Kongres nosi tytuł „Opakowania w łańcuchu dostaw”, a jego organizatorem jest Polska Izba Opakowań. Wśród uczestników znajdą się projektanci i producenci opakowań, projektanci i realizatorzy procesów logistycznych, pracownicy magazynów i centrów logistycznych, producenci pakowanych produktów, spedytorzy, przedstawiciele sieci handlowych (duże magazyny). Przewiduje się, że w wydarzeniu udział weźmie ok. 200-250 uczestników.

W programie kongresu znajdą się referaty omawiające między innymi poniższe kwestie:

  • organizacja procesów logistycznych,
  • rodzaje opakowań, ich konstrukcja ze szczególnym uwzględnieniem opakowań transportowych,
  • projektowanie opakowań z punktu widzenia logistyki,
  • analiza warunków krytycznych, z jakimi spotyka się opakowanie (i produkt) w trakcie drogi od producenta produktu do konsumenta,
  • wnioski wynikające dla projektowania procesów logistycznych oraz opakowań z analizy relacji „opakowanie - łańcuch logistyczny”,
  • zmiany w modelu handlu i globalizacja źródłami wyzwań dla opakowań i procesów logistycznych,
  • kształcenie kadr dla logistyki,
  • rola i znaczenie technologii informatycznych w integracji i doskonaleniu łańcucha logistycznego,
  • inteligentne opakowania, a systemy automatycznej identyfikacji opakowań,
  • bezpieczeństwo ładunków w trakcie transportu.

Celem Kongresu jest określenie działań zmierzających do zmniejszenia start w gospodarce. Jest to spowodowane nieuwzględnianiem wymagań dotyczących opakowań, które dyktuje logistyka oraz niską efektywnością procesów logistycznych. Referaty przedstawiane podczas Kongresu będą wydane drukiem w formie monografii. Każdy referat będzie prezentowany w czasie 20-25 minut, a ich publikacja ma zawierać także reklamy i artykuły sponsorowanych firm, które udzielą finansowego wsparcia organizatorom Kongresu (patroni, sponsorzy).

 

Sprawdź aktualne informacje o Kongresie

 

Zobacz program Kongresu