W dniach 3-5 marca br. korporacja Xerox zorganizowała w Warszawie cykliczną wystawę INNOVATE 04. Zaprezentowano na niej nowe rozwiązania, produkty i usługi firmy.

Przedstawiona przez firmę oferta podzielona została na specjalne strefy obejmujące rozwiązania dla biur, druku produkcyjnego oraz usług. Wśród produktów udostępnionych na wystawie w strefie rozwiązań dla biur znalazły się m. in. najnowsze drukarki kolorowe typu Phaser: model 8400 oparty na unikalnej technologii druku stałoatramentowego oraz 7750 – najszybsza w swojej klasie kolorowa laserowa drukarka typu A3, jednoprzebiegowa drukarka Phaser 6250 oraz czarno-biała drukarka Phaser 3450. Zaprezentowano ponadto kolorowe urządzenia DocuColor 3535 z print serwerem Creo, cyfrowa kopiarko-drukarka DocuColor 12, kopiarko-drukarka Work Centre M24, system WorkCentre Pro 40 Color oraz urządzenia czarno-białe z serii WorkCentre Pro. Wystawa była również polską premierą nowej generacji czarno-białych drukarko-kopiarek opartych na technologii DocuColor iGen3 – Xerox DocuTech 100 i 120.

Odwiedzający wystawę mogli uczestniczyć w szeregu specjalistycznych seminariów prowadzonych przez przedstawicieli Xerox, ich Klientów oraz firm partnerskich. W programie zapewniono m.in. seminaria szkoleniowe i demonstracje urządzeń oraz prezentację nowego programu dla partnerów Xerox.
W ramach nowego programu partnerskiego Xerox przedstawił propozycję współpracy dla partnerów zarówno w zakresie nowych produktów, jak i wsparcia handlowo-marketingowego. Jednym z elementów programu była autoryzacja do sprzedaży produktów Xerox, zapewniająca partnerom następujące korzyści: dostęp do showroom’u Xerox, autoryzację do przetargów oraz cen specjalnych, udział w ekskluzywnych promocjach i programach typu "incentive". Dla partnerów, którzy zechcieli zaangażować się we współpracę w poszczególnych grupach produktowych Xerox przewidziano w przyszłości akredytację i tym samym dostęp do selektywnej grupy produktów.

Impreza INNOVATE, oprócz możliwości obejrzenia całego portfolio Xerox, odbycia szkolenia produktowego oraz poznania zasad współpracy, była również doskonałą okazją do bezpośredniego spotkania z przedstawicielami Xerox Polska, wymiany doświadczeń rynkowych oraz opinii na temat aktualnych trendów.

Na podstawie informacji prasowej firmy Xerox Polska.
Źródło: ''