Mini paróweczki oraz kabanoski w trzech smakach – classic, bekonowym i paprykowym – pakowane w kubeczki – to nowość w segmencie mięsnych przekąsek z oferty ZM Henryk Kania, wiodącego producenta wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Nowa propozycja to kolejne rozwiązanie firmy, idealnie dostosowujące się do ogólnoświatowego trendu żywieniowego „take & go“.

Innowacja od ZM Kania –  kabanosy i paróweczki w kubeczkach

"Do tej pory nikt w Polsce nie zaoferował kabanosów w poręcznym, wygodnym kubeczku na taką skalę" – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Z badania firmy Henkel i domu badawczego Opinion wynika, że polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający. Aż 66% kupujących deklaruje, że chętniej sięgnie po produkt lepszej jakości. Ale to nie jedyny kierunek wzrostu oczekiwań konsumentów, bo dla 63% badanych ważna jest szeroka gama produktów do wyboru, a na nowe produkty na półce zwraca uwagę 61% z nich.

"Wiedząc o tym, stale poszerzamy ofertę regularnie uzupełniając portfolio o kolejne nowości. Dbamy o ich jakość, przykładamy dużą wagę do wyglądu i funkcjonalności opakowania. Efektem naszych prac są chociażby wprowadzane właśnie do sprzedaży kabanoski w kubeczkach oraz mini paróweczki" – mówi wiceprezes ZM Kania.

Produkty pakowane w kubeczki gwarantują przede wszystkim wygodę, na którą konsumenci bardzo mocno zwracają dziś uwagę. Dzięki takiemu opakowaniu, kabanoski idealnie sprawdzą sie zarówno jako drugie śniadanie do pracy, czy szkoły, jak i jako element imprezowego menu czy też przekąska zabierana na wycieczkę. W przypadku mini paróweczek dodatkowo pod pokrywką konsumenci znajdą pyszny sos pomidorowy oraz mały widelczyk ułatwiający spożycie produktu.

"Wprowadzamy innowacje zarówno w zakresie samych produktów, jak i opakowań. Chcemy wyznaczać trendy, tworzyć nowe konteksty do spożywania oferowanych przez nas wędlin. Już wkrótce więc portfolio ZM Kania zyska kilka nowoczesnych i bardzo innowacyjnych produktów. Część z nich będzie rewolucyjnym i zupełnie nowym podejściem do wyrobów mięsnych w Polsce" - dodaje Dominika Rąba.

Jedzenie słonych snack'ów staje się coraz bardziej powszechne nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Przekąski mięsne to jedna z najszybciej rosnących kategorii przekąskowych. Dziś już 20% społeczeństwa w Polsce zjada tzw. produkty „to go” przynajmniej raz w ciągu tygodnia zarówno na śniadanie, lunch, jak i na kolację. Trend ten pogłębia się, tym bardziej, że już 65% Polaków przyznaje, że ma zbyt mało czasu na przygotowanie posiłku. Dlatego też przekąski są dla nich doskonałym rozwiązaniem.

 

Dowiedz się więcej o ZM Henryk Kania

 

Źródło: ZM Henryk Kania