W ramach odnawiania wizerunku czekolady pitnej Maltesers® przedsiębiorstwo RPC Containers Raunds zaprojektowało i wyprodukowało nowe pojemniki o ciekawym kształcie.

Odnowiony produkt oparty jest na nowym przepisie zapewniającym lepszy smak i zawiera więcej czekolady Maltesers®, ale o 20% mniej tłuszczu i tylko 99 kalorii na porcje. Połączenie intensywnego smaku i większych korzyści dla zdrowia zapewnia czekoladzie Maltesers® silniejsza pozycje na rynku i dużą atrakcyjność w sektorze napojów zarówno o normalnej, jak i niskiej kaloryczności.

Wyróżniający się projekt opakowania jest istotnym elementem odnowionej oferty. Chociaż dotychczasowe kuliste pojemniki cieszyły się ogromną popularnością wśród konsumentów, istniała wyraźna potrzeba ulepszenia funkcjonalności opakowania pod względem otwierania oraz możliwości układania w stosy. Ponadto, jak wyjaśnia Richard Cooper, kierownik marki w Aimia Foods: „ważnym celem było zasygnalizowanie, ze napój jest teraz zdrowszy, przy zachowaniu znajomych cech marki Maltesers®, która jest postrzegana jako kulista, czerwona i zabawna”.



Firma Aimia Foods współpracuje już z RPC Raunds od kilku lat, tworząc różne rozwiązania w zakresie opakowań – m.in. nowy projekt słoików do Galaxy Hot Chocolate o pojemności 300 g – i stąd wiedziała, że zakłady te mogą zaoferować najbardziej efektywne i dynamiczne rozwiązanie dla tej marki.

Słoik formowany jest na specjalne zamówienie według projektu, który przekształcił znajomy motyw kulki Maltesers® w wyższy pojemnik o bardzo efektownym wyglądzie, zapewniający konsumentom większą opłacalność zakupu. Słoiki o pojemności 300 g są wytłaczane z rozdmuchem z naturalnego HDPE i pokrywane etykieta z folii termokurczliwej w żywych, czerwonych barwach, eksponującą informacje o niskiej kaloryczności i podającą m.in. nowy wskaźnik dziennego zapotrzebowania (GDA).

Źródło: RPC
Źródło: ''

Komentarze