Firma Informedia Polska oraz patroni medialni zapraszają na konferencję pt.: "Innowacyjny Packaging - Jak dotrzeć do klienta poprzez niekonwencjonalne opakowanie". Zakres programu konferencyjnego obejmie najbardziej aktualne zagadnienia w branży: opakowanie a marka oraz percepcja przez klienta, trendy w projektowaniu opakowań, specjalne efekty wizualne, najnowsze materiały i technologie, etykiety, zamknięcia – interesujące rozwiązania, nowe wymagania prawne i rejestracyjne. Nie zabraknie cenionych prelegentów, swoimi doświadczeniami podzielą się także czołowe przedsiębiorstwa w kraju.

Innowacyjny Packaging.



Jak dotrzeć do klienta poprzez niekonwencjonalne opakowanie.

17–18 marca 2005 - Hotel Jan III Sobieski - Warszawa

Wyjątkowe uczestnictwo:

Dr Irena Eris, Polska Federacja Producentów Żywności,
Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa SA

Sponsorzy:


Patroni Medialni:


W konferencji uczestniczą: użytkownicy opakowań, producenci opakowań, projektanci opakowań agencje reklamowe, producenci surowców chemicznych do produkcji opakowań.
Już dziś zgłoś swoje uczestnictwo w konferencji!
FORMULARZ ZGŁOSZENIA Kliknij

Program:

Czwartek, 17 marca

Przewodniczący 1. dnia konferencji:
prof. Stanisław Tkaczyk prezes Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań.
09:00 Rejestracja i przywitanie
Percepcja opakowania przez klienta

09:30 Testowanie opakowań produktów - od teorii do praktyki
• Cel testowania opakowań w praktyce marketingowej firmy
• Opakowanie a zachowanie nabywcze konsumentów
• Opakowanie jako element kształtowania wizerunku firmy
• Optymalny proces testowania opakowania przed wprowadzeniem go na rynek
• Jakościowe i ilościowe techniki testowania opakowań
• Trendy, czyli co jest dzisiaj w modzie
prof. dr hab. Jan Jerschina - Prezes, CEM Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej
Trendy, czyli co jest dzisiaj w modzie

10:15 Europejskie trendy konsumenckie a polskie opakowania
Małgorzata Pawlik-Leniarska - Dyrektor, Dragon Rouge
11:00 Przerwa na kawę
11:15 Etyka w opakowaniu
• Produkt, opakowanie, reklama - czy istnieją wspólne standardy etyczne
• Etyka w branży i jej szerszy wymiar - Etyka biznesu
• Zasady etyczne - tworzyć i stosować czy zamknąć w "opakowaniu" i unikać
Iwona Kempny - Dyrektor Promocji i Marketingu, Simplex
12:00 Projektowanie Opakowań - pierwszy etap pozycjonowania produktów
Jan Kalinowski - Dyrektor Współzarządzający i Szef Działu Obsługi Klienta, Papagayo
12:45 Nie tylko etykieta: opakowanie między informacją a marketingiem
• Co napisać na opakowaniu a co na etykiecie
• Ile tekstu powinno się znaleźć na opakowaniu
• Jakie informacje musi koniecznie zawierać etykieta (regulacje prawne)
• Jak najatrakcyjniej przedstawić te informacje
• Jaka etykieta w przypadku handlu równoległego
Grzegorz Mieszkowski - Kierownik Działu Opakowań, Schulz
13:30 Przerwa na Lunch
Promocje - jaka strategia dla opakowania

14:30 Opakowanie - narzędzie promocji sprzedaży i budowania znajomości marki

• Formy promocji sprzedaży przez opakowanie
• Wdrożenie opakowania promocyjnego - aspekty praktyczne
• Rola opakowania w procesie identyfikacji produktu
• Ekspozycja produktów - ekspozytory, materiały POS
• Opakowanie jako źródło innowacji
• Jak chronić wyróżnienie - opakowanie jako znak towarowy
• Regulacje prawne - jakie obowiązki dla przedsiębiorców
Anna Lelonkiewicz oraz Kinga Szydzińska - Strategic Project Manager, FDT - Forum Działań Twórczych
Regulacje Prawne - jakie obowiązki dla przedsiębiorców

15:15 Jakie akty prawne prawa polskiego regulują kwestie opakowań i jakie wymogi są stawiane producentom
• Jakie wymogi są stawiane producentom
• Rodzaje i zakres odpowiedzialności producentów za naruszenie obowiązujących wymagań
Hubert Tuchołka - Partner, H. Tuchołka i Wspólnicy Sp. k. w Warszawie
16:00 Przerwa na kawę
16:15 Jakie obowiązki dla przedsiębiorców wynikają z regulacji prawnych w obszarze odpadów opakowaniowych
• Jak realizować obowiązek odzysku i recyklingu
• Jaka sprawozdawczość dotyczy przedsiębiorców
• Jak znakować opakowania
• Jakie wymogi stawiane są opakowaniom
• W jaki sposób realizować obowiązek kaucji nałożony na opakowania środków niebezpiecznych
dr inż. Hanna Żakowska - Kierownik, Zakład Ekologii Opakowań
17:00 Pytania/odpowiedzi i zakończenie 1-go dnia konferencji

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Piątek, 18 marca

Przewodniczący 2. dnia konferencji:
Andrzej Gantner - Dyrektor Generalny Polskiej Fedaracji Producentów Żywności
09:00 Rejestracja i przywitanie

Innowacyjne materiały i technologie

TEKTURA FALISTA

09:30 Jak za pomocą opakowania wyróżnić produkt w świadomości klienta
• Kolory i efekty specjalne w dziedzinie opakowań tekturowych
Mariusz Całka - Marketing Manager, Model AG
10:15 Jak najlepiej chronić i jednocześnie wyeksponować produkt na półce
Nina Rejman - Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Kluczowym Klientom, DS Smith Polska S.A.
11:00 Przerwa na kawę

SZKŁO

11:15 Innowacje technologiczne w szklanych opakowaniach kosmetycznych
• Kolorowanie szkła, wykorzystanie opalu, szkła mlecznego
Dorota Ners - Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu, Heinz Glas Działdowo Sp. z o.o.

PLASTIK

12:00 Innowacyjne rozwiązania w zakresie butelek plastikowych
Robert Rejman - Specjalista ds. Sprzedaży, Masko Graham
12:45 Dlaczego poliolefiny, albo innowacyjne zastosowania w segmencie przemysłu spożywczego, kosmetycznego, farmaceutycznego i chemii gospodarczej
Leszek Oleksiejuk, Jerzy Sauter, Basell Orlen Polyolefins

13:30 Lunch

Redukcja kosztów opakowań
14:30 Możliwości redukcji kosztów w aspekcie prawidłowego doboru opakowań
• Elementy istotne w prawidłowym doborze opakowań
• Omówienie najczęstszych błędów
• Co to jest "misja" opakowania
• Analiza możliwości i potrzeb przedsiębiorstw w zakresie opakowań
• Rachunek ekonomiczny, a opakowanie
Marek Jakub Skibicki - Dyrektor ds. Handlowych, Mares Packaging Co
Doświadczenia użytkowników opakowań
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

15:15 Opakowania w przemyśle spożywczym - doświadczenia
Sylwia Nowak - Niezależny Ekspert
15:45 Przerwa na kawę

KOSMETYKI

16:00 W poszukiwaniu indywidualnego stylu opakowań - droga projektanta
Magdalena Sobińska - Designer, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA

FARMACJA

16:30 Innowacyjne opakowania w przemyśle farmaceutycznym
Marek Gnyś - Główny Technolog, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA SA

17:00 Pytania/odpowiedzi i zakończenie konferencji

- - - - - - - - - - - - - - - -
Szczegółowych informacji udziela:

Anna Gallone
tel. (22) 456 72 83
e-mail: anna.gallone@informedia-polska.pl
Źródło: ''