Logo jest zazwyczaj pierwszym elementem identyfikacji wizualnej marki. Zobacz jak obrandować swoje przesyłki, by nie irytować przy tym swoich klientów.

Jak w łatwy sposób obrandować przesyłki?

Dobre rozwiązanie
Logo marki musi być przede wszystkim elementem rozpoznawczym, dzięki czemu stanie się także skuteczną reklamą. Nie jest tajemnicą, że im częściej logo będzie utrwalane w świadomości klienta, tym lepiej. Należy jednak pamiętać, by ten element identyfikacji nie przytłaczał naszych użytkowników. Idealnym rozwiązaniem dla firm jest umieszczenie swojego logo w miejscach, gdzie klient spodziewa się je zobaczyć, a nawet tego oczekuje.


Logo w transporcie
Ciekawym rozwiązaniem na umocnienie identyfikacji wizualnej marki, jest umieszczenie firmowego znaku na opakowaniach produktów przeznaczonych do wysyłki. Klient oczekujący na paczkę, już z daleka może cieszyć się z szybkiej dostawy. Ważny jest dobór odpowiedniej, estetycznej metody obrandowania. Nienachalne oznakowanie paczek wymaga kreatywnego projektu oraz różnorodności nośników. Firma Rajapack oferuje moduł RAJAPRINT umożliwiający samodzielne wykonanie projektu taśmy z nadrukiem, a doradcy techniczni służą pomocą w projektowaniu oryginalnych etykiet i kartonów.

 

Sprawdź moduł RAJAPRINT


Poproś doradcę o pomoc!

 

Identyfikacja i bezpieczeństwo
Odpowiednie oznaczenie przesyłek to nie tylko unikalny wygląd, ale także inwestycja w bezpieczeństwo dostawy. Paczka zapieczętowana taśmą z firmowym nadrukiem daje poczucie komfortu, zarówno nadawcy, jak i adresata. Takie zabezpieczenie wzbudza u klientów zaufanie do marki, a w dalszej perspektywie, może przekładać się na budowanie trwałego zaangażowania.