Jak wyróżnić opakowanie swojego produktu? Sprawić by było one niezwykłe... Poradził z tym sobie Central European Distribution Corporation (CEDC) - jeden z największych polskich importerów markowych alkoholi. Firma sprowadziła do Polski australijskie wino JJ McWilliam. Nietypowe opakowanie wina, w którym butelka stoi do góry nogami jest elementem kampanii pod hasłem „Tam na dole...Odkryj Australię”.

Innowacyjne opakowanie jest pierwszym na naszym rynku, w którym butelka jest umieszczona do góry nogami. Ten niezwykły design ma za zadanie w szczególny sposób zwrócić uwagę klienta. Front zewnętrznego papierowego opakowania jest otwarty, aby konsument mógł zobaczyć butelkę stojącą na głowie.

Dobór kolorystyki pomarańczowo, biało-czarnej nawiązuje do czerwonej żyznej gleby Australii, słonecznych dni i ciepłych nocy, pod osłoną których dojrzewają najlepsze winogrona Nowego Świata. Oryginalny podpis pioniera JJ McWilliamsa na etykiecie trunku jest synonimem wysokiej jakości i niespotykanego bukietu wina.

Hasło „Tam na dole... Odkryj Australię” ma na celu zachęcenie do odkrycia nowego lądu poprzez smak wina z najlepszej winnicy tego kontynentu.