PJ Smoothies ostatnio otrzymały zupełnie nową etykietę wytworzoną przez producenta etykiet firmę Avery Dennison. PJ Smoothies były oryginalnymi koktajlami mlecznymi w butelkach, powstały w 1994 roku, a dziś stanowią 33 % rynku koktajli mlecznych w Wielkiej Brytanii i cieszą się opinią zarówno zdrowych jak i pełnych smaku.

Projekt samoprzylepnej etykiety - autorstwa czołowej agencji Landor Associates, opisany przez same PJ Smoothies jako ‘funky’ - przedstawia ekologiczny, naturalny obraz ze sprawiającym wrażanie pergaminu tłem pokrytym plamkami. Posiada przyjazną, nieformalną grafikę, rzeczowe informacje oraz kod paskowy. Różne kombinacje kolorystyczne oznaczają 12 wariantów smakowych w 250 mililitrowych jednorazowych butelkach PET.

Na etykiety wybrano folie Fasson Global Co-Ex Avery Dennison ponieważ reprezentują one spójny substrat dla druku o wysokiej jakości i oferują także dokładne, szybkie nanoszenie etykiet, niezbędne dla każdego producenta.

Grafika etykiety jest prosta, ale osiągnięcie świeżego, naturalnego wyglądu - szczególnie poprzez pokryte plamkami tło - uczyniło ją dużym wyzwaniem. Etykiety wydrukowano w technologii UV flexo w siedmiu kolorach oraz pokryto matowym lakierem na Mark Andy LP3000, atramentami Intercolor. Fasson Global Co-Ex White, która jest specjalnie pokryta dla optymalnej drukowalności, posiada separator koloru białego glassine BG42 oraz trwały klej Fasson S692N. Laminat samoprzylepny jest zaprojektowany tak, aby dostarczyć wszechstronnych parametrów wymaganych przez właściciela marki dla wysokonakładowych etykiet w gamie produktów premium: zgodność, szybkie nanoszenie, dokładne umieszczenie etykiety oraz dobrą przylepność.

Pełne szczegóły dotyczące gamy firmowych samoprzylepnych folii do etykiet Fasson Global Co-Ex są dostępne na stronie internetowej www.europe.fasson.com.

Firma Avery Dennison jest wiodącym producentem przylepnych materiałów etykietowych, znaczników handlowych, systemów etykietowania i znakowania towaru oraz produktów biurowych. Firma Avery Dennison, z siedzibą w Pasadenie, Kalifornia, znalazła się na liście FORTUNE 500, notując w 2006 roku sprzedaż na łączną wartość 5,6 mld USD.

Po przejęciu firmy Paxar w 2007 roku firma Avery Dennison zatrudnia w 51 krajach 30 000 pracowników, którzy opracowują, produkują i wprowadzają na rynek szeroką gamę produktów, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i na potrzeby przemysłu. Gama produktów oferowanych przez Avery Dennison obejmuje m.in.: materiały samoprzylepne Fasson; produkty firmowe Avery Dennison i Paxar dla branży odzieżowej i sprzedaży detalicznej; produkty biurowe oraz materiały graficzne Avery; specjalistyczne taśmy; samoprzylepne znaczki pocztowe oraz etykiety dla branży samochodowej, artykułów przemysłowych i dóbr trwałego użytku.
Źródło: ''