W Warszawie odbyło się 27 listopada zorganizowane w ramach Akademii Wiedzy przez nasze wydawnictwo, spółkę Polski Drukarz, szkolenie „Effective Packaging 2013 – Skuteczne opakowanie, czyli jak w pełni wykorzystać potencjał opakowań w zwiększaniu wartości marki”. Słuchaczami były osoby, które w codziennej pracy zajmują się opakowaniami.

Już po szkoleniu Effective Packaging
Effective PackagingTrenerka, Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant Cobalt Spark, od 14 lat specjalizuje się w zarządzaniu wizerunkiem marki, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania opakowań. Podczas szkolenia zostały poruszone takie kwestie jak m.in. z rola opakowania w procesie budowania marki i efektywnej sprzedaży produktu, świadomy design, trendy w projektowaniu opakowań na świecie, marki własne wiodących sieci handlowych w Polsce w ostatnich latach i trendy w projektowaniu opakowań w naszym kraju, praktyczne aspekty przygotowania projektów do druku. Omawianiu tych zagadnień towarzyszyła ożywiona dyskusja.

Zapraszamy na kolejne, organizowane przez nas szkolenia i konferencje!