Do końca przyjmowania zgłoszeń konkursowych w ramach projektu edukacyjnego EduPak Polska pozostał już tylko jeden dzień. Termin upływa 15 października, a wykonane prace należy podsyłać do 15 listopada.

EduPak Polska to nowa odsłona tegorocznej, międzynarodowej kampanii edukacyjnej „Szkło jest wiecznie żywe”, prowadzonej przez organizację non-profit Friends of Glass (Przyjaciele Szkła). Działania skierowane są przede wszystkim do uczniów szkół ponadgimnazjalnych w województwie wielkopolskim. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie recyklingu szkła oraz kreatywne wykorzystanie opakowań szklanych. 

Udział w konkursie jest bezpłatny. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody w postaci sprzętu elektronicznego czy też podarunków od patronów akcji. 

Wszelkie informacje o konkursie można uzyskać na stronie www.facbook.com/edupakpolska lub pod adresem kontakt@komucom.pl.

Regulamin konkursu oraz Karta zgłoszeniowa znajdują się na fanpage'u EduPak Polska. Uczniowie znajdą tam również inspiracje i pomysły na ciekawe i oryginalne wykorzystanie szkła.