Mimo letniej pory, przygotowania do sezonu bożonarodzeniowego w firmie Karl Knauer trwają w najlepsze. Już za kilka tygodni na półkach sklepowych zagoszczą pierwsze mikołaje i pierniki. Karl Knauer KG punktualnie na czas sezonu prezentowego przedstawia nowości w segmencie opakowań prezentowych. Oferta, obok dużej różnorodności kartoników prezentowych i składanych, obejmuje wybór koszy, torebek, drewnianych skrzynek, artykułów dekoracyjnych i kartonowych displayów, uwidaczniając przy tym cztery główne trendy sezonu 2018/2019.

Karl Knauer: Gustowne opakowania ozdobne 2018/2019

Firma ze Szwarcwaldu, działająca w branży opakowań, w ostatnim czasie zachwyciła wspaniałymi opakowaniami i etykietami świat specjalistów. Również w segmencie opakowań ozdobnych Karl Knauer przede wszystkim stawia na najwyższą jakość i naturalność materiałów. Na sezon 2018/2019 firma przygotowała tuzin nowości do opakowania takich podarunków, jak wina i szampany.

Charakteryzują ją cztery główne trendy.

 

Trend 1 
Minimalizm: czysta, naturalna przyjemność

Zgodnie z mottem „mniej znaczy więcej” Karl Knauer nową serią produktów „PURE line” w stu procentach stawia na naturalne doznania dotykowe i oddziaływanie materiału kartonowego. Optyka zredukowana do tego, co najważniejsze, w naturalnych kolorach i w czerni, jest z jednej strony odpowiedzią na potrzebę naturalnych opakowań, z drugiej zaś tworzy perfekcyjną powierzchnię do indywidualnych tłoczeń. W ten sposób naturalność łączy się w doskonałą całość z elegancją. Ten, kto lubi naturalne doznania dotykowe, ale nie chce całkowicie rezygnować z motywów, u producentów z Biberach, w ich programie z motywami „Naturell” i „Ciesz się życiem”, znajdzie odpowiednie, emocjonalne alternatywy.

 

Trend 2
Indywidualizacja: bożonarodzeniowa biesiada

Tak jak dotąd uznaniem cieszą się prezenty z osobistą nutą. Kartonowy motyw „Zawieja śnieżna” to pomysł Karla Knauera na bardzo prostą samodzielną indywidualizację opakowania: dzięki innowacyjnemu specjalnemu lakierowaniu można opisać kartonik dostępną w sklepach kredą – tak jak na szkolnej tablicy – i wedle uznania zetrzeć napis wilgotną ściereczką. Obok nadrukowanego motywu bożonarodzeniowego i okolicznościowych życzeń na kartoniku jest wystarczająco dużo miejsca na osobiste pozdrowienie. To gwarantuje darczyńcy najwyższą notę pod choinką.

 

Trend 3
Paski: wzorowo na czasie

Jeśli istnieje obecnie wzór, obok którego nie można przejść obojętnie, to są nim paski. U Karla Knauera opakowanie ozdobne „Enjoy” w modnym czarno-białym wariancie zostało jeszcze wzbogacone złotymi kropkami, dzięki czemu jest ono teraz nie tylko gotowe na wszelkie podarunki, ale też na nadchodzący, już widoczny trend: kropki.

 

Trend 4
Czerń, szarość, złoto: kombinacja połysku (lub matu)

Złote akcenty nadal nadają ton w ekskluzywnych prezentach i opakowaniach – nie tylko z okazji świąt Bożego Narodzenia. Podczas gdy „Gwiaździsta noc” skrzy się złotym pyłem gwiezdnym oraz srebrnymi i złotymi gwiazdami na klasycznym czarnym tle, w motywach „Brylant” i „Nostalgia” Karl Knauer postawił na kombinację ze szlachetną, ciemną szarością bądź brązem stanowiącym kontrast do motywów realizowanych w matowym lub błyszczącym lakierze. Opakowanie na szampany i wina „Brylant”, nie tylko za sprawą eleganckiej stylistyki barw, lecz przede wszystkim dzięki tłoczeniu reliefowemu i niezwykłej formie wybitnie przyciąga uwagę, imitując niemal rzeźbę. Dlatego jest również doskonałym prezentem na wyjątkowe okazje.

 

Dowiedz się więcej o firmie Karl Knauer

 

Źródło: Karl Knauer